וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאטלינקס, המיזם המשותף של גילת ו-SES, חתם על חוזה לאספקת שירותי אינטרנט רחב פס בלוקסמבורג

סוכנויות הידיעות

4.11.2002 / 14:15

החוזה נחתם עם P&Tluxembourg, המספקת שירותי דואר ותקשורת בלוקסמבורג; בעלות המניות במיזם הן גילת ו-SES גלובל; אלקטל צפויה להצטרף בתקופה הקרובה



חוזה חדש למיזם SATLYNX של גילת לוויינים ו-SES Global בלוקסמבורג: ה-"Spacedaily", עיתון לענייני תקשורת לוויינית, מדווח כי חברת P&Tluxembourg חתמה עם המיזם על הסכם לאספקת שירותי פס רחב לווייניים ברחבי לוקסמבורג ואיזורים סמוכים. כעת, תוכל החברה המקומית להציע ללקוחותיה העסקיים והפרטיים גישה מהירה לאינטרנט בצורה מבוססת לוויין.



באפריל האחרון הודיעו גילת, SES ואלקטל על הקמת מיזם סאטלינקס, המיועד לשוק ה-SOHO האירופי. גילת לא תרמה מזומנים ישירים למיזם, ובמקום זאת היא מכרה לו את גילת אירופה, והיא אף מספקת לו ציוד של VSAT - תחנות לוויין זעירות, טרמינלים ושירותי ניהול, כך שהגיעה להחזקה של 50% מהמיזם.



50% הנותרים שייכים כיום ל-SES לאחר שהזרימה למיזם כ-30 מיליון דולר, ובהמשך אלקטל אמורה להצטרף ולהשקיע במיזם 17 מיליון דולר נוספים כך שגילת ו-SES יחזיקו כל אחת ב-40% מהחברה. בין לקוחותיה של סאטלינקס היום: טיסקלי, פיג'ו-סיטרואן, La Poste ו-BT Openworld.



P&Tluxembourg מצפה להתחיל בשירות האינטרנט הלווייני לתקשורת דו כיוונית כבר ברבעון הראשון של 2003, והיא תספק לקראת סוף השנה פרטים הנוגעים לקצב ההתקדמות. החברה פועלת מאז 1992 כספקית שירותי דואר ותקשורת בלוקסמבורג, והיא מספקת שירותי תקשורת נייחים וסלולריים לתושבי האיזור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully