וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדין: ההפסד הנקי צמח ל-985 אלף דולר

שירלי יום-טוב

4.11.2002 / 14:26

הכנסות של 11.9 מיליון דולר - כמעט זהות לרבעון הקודם; החברה לא הצליחה להשיג איזון בשורה התפעולית כפי שקיוותה

הדו"חות של חברת אלדין לרבעון השלישי אינם מצביעים עדיין על איזון בשורת הרווח התפעולי, כפי שהחברה קיוותה להשיג, וגם לא על צמצום בשורת ההפסד הנקי לקראת החזרה המיוחלת לרווחיות אותה קיוותה החברה לרשום לקראת סיום השנה הנוכחית. גם בשורת ההכנסות אין בשורה משמחת למדי שכן אלו צמחו בשיעור זעיר על הכנסות הרבעון השני הנחשב לחלש מבחינה עונתית עבור החברה.

אלדין, העוסקת באבטחת מידע באינטרנט ובהגנה על תוכן דיגיטלי, דיווחה על הכנסות של 11.9 מיליון דולר - כמעט זהות לאלו של הרבעון הקודם שהסתכמו ב-11.7 מיליון דולר. ביחס לרבעון המקביל מדובר על צמיחה של 10%.

ברבעון הקודם אומנם נזהר ינקי מרגלית, יו"ר ומנכ"ל החברה, מלספק תחזית מדויקת לעיתוי בו החברה תתאזן תפעולית, אך הוא ציין כי אם אלדין תמשיך להציג צמיחה בהכנסות אז האיזון צפוי להגיע ברבעון השלישי. כאמור, הבשורה המיוחלת עדיין לא הגיעה ואלדין מדווחת על הפסד תפעולי של 380 אלף דולר המביא אותה להפסד נקי של 985 אלף דולר או 9 סנט למניה.

השורה התחתונה מצליחה להצטמצם ביחס לרבעון הקודם בו דיווחה על הפסד נקי של 2.2 מיליון דולר או 20 סנט למניה. אך יש לזכור כי ההפסד הנקי כלל אז הוצאות חד פעמיות של 1.3 מיליון דולר שבנטרולן מדובר על הפסד נקי של 860 אלף דולר - כלומר קטן מזה של הרבעון השלישי. ברבעון המקביל מדובר על הפסד נקי של 12.5 מיליון דולר או 1.1 דולר למניה.

הקופה של אלדין מכילה נכון לסיום הרבעון השלישי 12.5 מיליון דולר, מתוכם 11.6 מיליון דולר במזומן. אלדין שרפה במהלך הרבעון כמיליון דולר. בסיום הרבעון הקודם החזיקה ב-12.3 מיליון דולר במזומן ו-1.1 מיליון דולר בניירות ערך סחירים. בשורת המלאי רשמה ירידה קלה לרמה של 6.5 מיליון דולר מ-6.8 מיליון דולר ברבעון הקודם.

מרגלית ציין בהודעת החברה כי "בסביבת ה-IT של היום, אנו גאים לסיים את הרבעון השלישי בעמדה המאפשרת לנו להמשיך לשאוף לרווחיות ברבעון הרביעי ובשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully