וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח הון ממכירת מניות בראק השקעות "סידר" לדור ברגר רווח רבעוני של 65 אלף שקל

אלי דניאל

4.11.2002 / 16:22

ההכנסות הרבעוניות צמחו בכ-72% - הסתכמו ב-5.4 מיליון שקל; הרווח מתחילת השנה - 4.6 מיליון שקל; תזרים שלילי של 2.6 מיליון שקל בשלושת הרבעונים הראשונים



חברת ההשקעות דור ברגר , הנמצאת בשליטת עמית ברגר, מדווחת היום על רווח רבעוני נקי של 65 אלף שקל, שיפור ניכר בהשוואה להפסד של כ-6.2 מיליון שקל אותו היא רשמה ברבעון המקביל. הרבעון החולף הינו השלישי ברציפות בו מציגה דור ברגר שורה תחתונה חיובית, לאחר שקודם לכן היא חוותה חמישה רבעונים רצופים של הפסדים.



הכנסותיה של החברה צמחו ברבעון החולף בכ-72% לסך של כ-5.4 מיליון שקל, מזה כ-1.7 מיליון שקל נבעו מרווח בגין ניירות ערך סחירים. הגידול בהכנסות נבע בעיקרו ממיזוג פעילותה של דור עם זו של ו.ש.פ קפיטל, כמו גם בשל הגידול בהיקף הפעילות של קופות הגמל וקרנות ההשתלמות המנוהלים על ידי החברה. במלך הרבעון, רשמה דור ברגר הכנסה בהיקף של כ-362 אלף שקל בגין שירותי ייעוץ חד פעמיים שניתנו בעת הקמת קפיטל-ברגר חתמים.



את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה דור ברגר עם הכנסות בהיקף של כ-14.9 מיליון שקל, גידול של כ-131% לעומת ההכנסות בתקופה המקבילה בשנת 2001. הכנסות אלה כללו רווח בהיקף של כ-2.3 מיליון שקל מניהול תיק הנוסטרו, כאשר מרבית רווח זה נובע ממכירת מניות של בראק השקעות .



בתום שלושת הרבעונים הראשונים של השנה מראה דור ברגר רווח נקי מצטבר של כ-4.6 מיליון שקל, שינוי כיוון של 180 מעלות לעומת הפסד של כ-8.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה.



ההון העצמי של החברה ליום ה-30 בספטמבר 2002, הסתכם בכ-22.1 מיליון שקל ומהווה כ-67% ממאזנה של החברה. האמצעים הנזילים של החברה (מזומנים, שווי מזומנים וני"ע סחירים) הסתכמו בתום הרבעון השלישי בכ-12.7 מיליון שקל. לחברה היה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה תזרים מזומנים שלילי של כ-2.6 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully