וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוקטר אנד גמבל מחפשים בארץ את "המנכ"ל של מחר"

חברת פרוקטר אנד גמבל מגייסת סטודנטים ומציעה מסלול התמחות חדש: "המנכ"ל של המחר". התוכנית בתשלום והיא מיועדת לסטודנטים מצטיינים שיסיימו את לימודיהם ב-2017-2018

משרד פרוקטור אנד גמבל ישראל. גלעד רדט,
משרדי פרוקטר אנד גמבל/גלעד רדט

התאגיד הבינלאומי פרוקטר & גמבל משיק בישראל את תכנית "המנכ"ל של המחר" - תכנית התמחות בת 4 חודשים בתשלום, המיועדת לסטודנטים מצטיינים ולבוגרים שיסיימו את לימודיהם האקדמאים בשנים 2017-2018. התכנית תקנה למתמחים כלים מקצועיים ומנטורינג צמוד, עם אפשרות לשיבוץ לתפקיד המתאים עבורם בחברת הענק, שלה סניפים במעל ל-180 מדינות.

התוכנית מיועדת לסטודנטים מצטיינים, המעוניינים להשתלב בתאגיד גדול עם הזדמנויות צמיחה. בנוסף, התוכנית מציעה לסטודנטים בישראל 2 יתרונות מובהקים - משכורת חודשית משמעותית וגמישות מבחינת לוחות הזמנים של תחילת העבודה.

מבדיקה שערכה החברה עולה כי בעוד 93% מהסטודנטים הנסקרים ציינו כי הם מעוניינים להתמחות בחברה מצליחה כבר במהלך לימודיהם עדיין מרביתם עובדים במהלך הלימודים, בתחומי המלצרות האבטחה והשירותים. מרביתם (82%) העידו כי הם משתכרים פחות משכר מינימום.

תכנית ההתמחות החדשנית מציעה לסטודנטים שכר של למעלה מפי שניים משכר המינימום ל-80% משרה, במשרה בהיקף של 100% השכר יכול להיות אף גבוה יותר. מסקר שערך התאגיד הבינלאומי בקרב סטודנטים ישראלים עולה כי 75% מהם מצפים בסיום התואר בעבודתם הראשונה למשכורת התחלתית בממוצע עד 10,000 שקל. כמו כן, שלושת המרכיבים מבחינת הסטודנטים, ההופכים חברה למקום עבודה "נחשק" הם שכר גבוה (71.5%), הזדמנויות לפיתוח קריירה (61%) וקהילה של עובדים "איכותיים" (52%).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
משרד פרוקטור אנד גמבל ישראל. גלעד רדט,
משרדי פרוקטר אנד גמבל/גלעד רדט

גברים ונשים הגדירו באופן שונה " מקום עבודה נחשק": המרכיב המוביל עבור הגברים הינו "שכר גבוה" ואילו הנשים בחרו במרכיב ה- הזדמנויות לפתוח קריירה.

"הטאלנטים הישראלים מבוקשים במסדרונות החברה בחו"ל", אומר אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל. "אפשר לומר בסיפוק, שרבים מהעובדים הצעירים שהחלו את הקריירה שלהם במשרד הישראלי, הגיעו מהר מאוד לקריירה בינלאומית באירופה או ארה"ב תוך שהם מנהלים תקציבי שווק ענק. לכן פרוקטר אנד גמבל שמה דגש רב על גיוס של צעירים ישראלים ומציעה תכנית מובנת ומקצועית בהתמחויות, בתפקידים שונים ומאתגרים כגון: ניהול מותג, פיננסים, שרשרת האספקה וכד'.

"ההתמחות כוללת למידה של כלים חדשניים, מנטורינג צמוד על ידי מנהלים, מתן אחריות ממשית – מקצועית ותקציבית - כך שכבר במהלך ההתמחות יוכלו הצעירים להשפיע ישירות על התוצאות העסקיות של החברה ובכך להוכיח את עצמם. על מנת להשתלב במסלול ההתמחות בחברה לא נדרש ניסיון קודם אך כן נדרשת יצירתיות ומחשבה מקורית, כישורים לעבודת צוות, אנגלית מצוינת ושאפתנות לקריירה בינלאומית. להערכתנו רק 1 מתוך 160 מועמדים יתקבל לתוכנית ההתמחות", מוסיף גוטמן.

"הצטרפתי לפרוקטר אנד גמבל בתור מתמחה לשיווק לפני כ-5 שנים, כשהייתי סטודנטית בשנה האחרונה ללימודי הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת תל אביב", מספרת אני יפעת, בת 31. "פרוייקט ההתמחות שלי היה להשיק את המותג Old Spice בישראל ולאחר מכן ניהלתי את מותגי השיער שלנו בישראל (הד אנד שולדרס, פנטן, Aussie ועוד). לפני כשנה עברתי לז'נבה ואני חלק מהצוות הגלובלי של הד אנד שולדרס".

להגשת מועמדות עד סוף מרץ 2017 , עבור מסלול התמחות היכנסו לאתר החברה: www.pgisrael.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully