וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר הירשזון ואלירם דחו את המועד האחרון להשלמת רכישת מגם על ידי הירשזון ברק לינואר 2003

אילן מוסנאים

4.11.2002 / 17:58

העסקה בה אמורה הירשזון ברק לשלם 22 מיליון שקל תמורת השליטה במגם, היתה אמורה להיחתם באמצע אוקטובר; הירשזון מנהל מגעים להכנסת שותף נוסף למגם



עופר הירשזון ובעלי השליטה בחברת אלירם ? אודי פרומקין ורונן בכור, החליטו לדחות את המועד האחרון לסיכום העברת השליטה במגם לידי חברת הירשזון ברק , ליום ה-11 לינואר 2003.



הצדדים, כזכור, חתמו על העסקה באמצע יוני 2002, והודיעו כי היא צריכה להיחתם תוך 120 יום, כלומר עד אמצע אוקטובר האחרון. כידוע, העסקה לא נחתמה, וכעת הצדדים נותנים לה צ'אנס נוסף ומאריכים את התקופה להשלמתה.



כזכור, לפני כשבוע פורסם כי הירשזון, מבקש להכניס שותפים לעסקה במסגרתה אמורה הירשזון-ברק לרכוש את השליטה במגם מידי בכור ופרומקין תמורת 22 מיליון שקל.



אז אמר הירשזון, כי מדובר במגעים ראשוניים לעסקה, בה הוא מבקש למכור 50% מהזכויות במגם לצד שלישי. בנוסף אמר אז הירשזון כי הצדדים מנהלים מגעים להפחתת השווי לפיו תתבצע העסקה.



העסקה המקורית הייתה אמורה להתבצע לפי שווי של כ-48 מיליון שקל, הגבוה בכ-83% ממחירה היום בבורסה וגבוה בכ-65% מהמחיר של המניה ביום ההכרזה ביוני. הירשזון מסר עוד כי במידה והמגעים עם השותף יעלו יפה, מגם תבצע הנפקת זכויות במטרה לגייס בין 5 ל-10 מיליון שקל.



נזכיר כי העסקה ביוני כללה גם רכיב ממנו היה אמור הירשזון ליהנות - הצעת רכש שתגיש אלירם למניות חברת הירשון-ברק, במחיר של 3.6 שקלים, שהינו גבוה בכ-360% ממחירה של המניה בתום המסחר היום.



מגם נסחרת בשווי של 26 מיליון שקל. מלבד אלירם מחזיקים במניותיה גם איתמר כובש, לשעבר בעל השליטה בתגה (18.2%) וגבור ספורט (15.7%). החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות של 26.8 מיליון שקל ורווח של 284 אלף שקל בלבד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully