וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וריסיטי מרחיבה את הפעילות שלה באירופה ובמזרח הרחוק

סוכנויות הידיעות

4.11.2002 / 20:01

קובי חנוך יהיה אחראי על הפעילות העסקית של החברה באזורים אלה



וריסיטי הישראלית הודיעה היום על הרחבת פעילותה באירופה ובאסיה, כדי לענות על הביקוש למוצרי תוכנה לאימות של תכנוני מערכות אלקטרוניות באזורים אלה.



במסגרת הרחבת פעילותה, הקימה החברה צוות מומחים שיהיה אחראי על הסיוע באימוץ הטכנולוגיות של וריסיטי באירופה ובמזרח הרחוק. החברה הודיעה על שני מינויים מרכזיים בחברה, במסגרת המהלך: קובי חנוך, שקודם לאחרונה לתפקיד סגן נשיא ומנהל הפעילות הבינלאומית של וריסיטי, יהיה אחראי לפעילות העסקית באירופה ובאסיה כאחד. תחתיו יעבוד שון רדמונד, אשר מונה לאחרונה לתפקיד מנהל מכירות וריסיטי באירופה.



"קובי ושון ימלאו תפקיד מרכזי בסיוע לחברה להגשים את מטרתה להפוך לספקית המובילה של פתרונות אימות באירופה ובמזרח הרחוק", אמר משה גבריאלוב, מנכ"ל וריסיטי.



במסגרת הרחבת פעילותה, תשתף וריסיטי פעולה עם שורה של מפיצים אזוריים ביפאן, טייוואן, קוריאה, סינגפור והודו, אשר יסייעו במכירות ואימוץ הטכנולוגיה שלה.



וריסיטי מספקת טכנולוגיות ומוצרי תוכנה המשמשים לאימות של תכנוני מערכות אלקטרוניות ומעגלים משולבים מורכבים, החיוניים לרכיבי תקשורת ולפלחים אחרים בתעשיית האלקטרוניקה. המוצר שלה מהווה חלק אינטגרלי מהליך הבדיקה ומוודא שהשבב המסוים או המערכת, מתאימים לספציפיקציות של מה שהם אמורים לעשות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully