וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים צוננת למניית פרתוסיבה בוול סטריט: רושמת ירידה של 0.4% ל-5.3 דולרים ביומה השני למסחר

עידו אלון

4.11.2002 / 23:53

חברת פרתוסיבה מהווה מיזוג בין חטיבת הקניין הרוחני של DSPG עם חברת פרתוס האירית; DSPG עצמה מוסיפה 10% במחזור גבוה מהממוצע



המשקיעים קיבלו בסבר פנים צונן את מניית פרתוסיבה, שהחלה להיסחר ביום שישי בנאסד"ק. על רקע עליות חדות בנאסד"ק, רושמת המניה ירידה קלה של 0.4% ל-5.3 דולרים. רמה זו משקפת לחברה שווי שוק של 96 מיליון דולר, הגבוה ב-12% מקופת המזומנים שלה.



גם בעלי מניות די.אס.פי.ג'י נהנו מהפיצול, לאחר שקיבלו בעבור כל 3 מניות DSPG מניה אחת של פרתוסיבה. המהלך, המהווה מעין חלוקת דיווידינד, הוריד טכנית את מניית DSPG אך זו פיצתה על כך כבר היום בשעות הערב בזינוק של 10% במחזור הגבוה מהממוצע בה.



חברת פרתוסיבה מהווה מיזוג בין חטיבת הקניין הרוחני של DSPG עם חברת פרתוס האירית. פרתוסיבה הודיעה כי מיזוג החברות ייאפשר לה לחסוך בהוצאותיה סך של 10-14 מיליון דולר ברבעון הרביעי, וההערכות הן כי החברה תציג רווחיות החל מהרבעון הרביעי. פרתוסיבה גם מסרה כי בניכוי הוצאות חד-פעמיות בגין פרתוס, היתה מציגה החברה רווחיות כבר ברבעון הנוכחי.



קופת המזומנים של פרתוסיבה כללה 145 מיליון דולר, מתוכה 40 מיליון דולר הגיעו מ-DSPG תמורת50.1% בחברה ו-105 מיליון שהיו בקופת פרתוס. מתוך קופה זו, שולם סכום של 60 מיליון דולר לבעלי פרתוס, כך שבקופה נותרו כעת 85 מיליון דולר במזומן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully