וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון תספק פתרונות מידע מבוססי IOT

6.2.2017 / 14:14

החברה חתמה על חוזה עם ענקית הטלקו Telefónica לפיו תספק מידע ייחודי לגופים ציבוריים ולחברות בתחומי ריטייל, תחבורה ותכנון. סמנכ"ל השיווק של החברה: "פלאפון מחויבת לחדשנות וזיהתה פוטנציאל בתחום"

כבל טעינה אייפון. ShutterStock
כבל טעינה אייפון/ShutterStock

פלאפון נכנסת לתחום ה-Big Data בישראל, ותספק לראשונה לגופים שונים פתרונות מידע חדשניים מבוססי IOT. מדובר בשירות PELEPHONE SMART DATA שיסייע לחברות ולגופים ציבוריים לבצע פרויקטים מורכבים, להתייעל, להגדיל את ההכנסות ולשפר את השירות למשתמשים ולצרכנים.

מדובר בתחום חדשני שמשלב טכנולוגיות מתקדמות וכלי ניתוח מתקדמים לצורך איסוף מידע והפקת תוצרים לחברות וגופים ציבוריים. תובנות אלה יאפשרו לחברות ולגופים השונים לנתח טרנדים, להסיק מסקנות בעלות משמעות רלוונטית לשיפור תהליכים ושירותים, לחסוך כסף, להגדיל את הפעילות וההכנסות ולשפר את השירות ללקוח ולתושב. המידע משוקלל בכלים אוטומטיים מתקדמים ויכול להינתן כמידע מנותח בדיעבד בחתכים שונים.

כך למשל, לרשויות התחבורה ניתן יהיה לספק נתונים סטטיסטיים על תנועה או מסלולים עם עומסי תחבורה גבוהים בשעות מסוימות, לרשויות מקומיות ניתן לסייע בסטטיסטיקה על עומסי קהל או כלי רכב באזורי מגורים או באזורי מסחר, אמידת היקף מבקרים בעיר, אפיון תנועה ועומסים ועוד.

"פלאפון מחויבת לחדשנות וכחלק מפיתוח מנועי צמיחה חדשים לחברה, זיהתה פוטנציאל בתחום ה- BIG DATA וחברה לטלפוניקה, מהמובילות בעולם בנושא זה", אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון. "מדובר בתחום בהתפתחות מואצת בעולם. מבדיקות שערכנו עולה כי קיימת דרישה עצומה בשוק הישראלי לפתרונות מידע, אשר בסופו של דבר יביאו לשירות טוב יותר לצרכנים ולמשתמשים בישראל".

פיל דאוטי, סגן נשיא לענייני שיתופי פעולה אסטרטגיים בחברת טלפוניקה אמר: "אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה הייחודי עם חברת פלאפון. BIG DATA הוא אפשרות יוצאת דופן, לא רק מסחרית אלא הזדמנות לחברה (society). זוהי הזדמנות נהדרת עבורנו לעבוד יחד ולהביא את הטכנולוגיה הזו לישראל, אשר כבר מוכרת בעולם כחממה לחדשנות".

טלפוניקה (Telefónica), נמנית עם חברות הטלקו הגדולות בעולם במונחים של שווי שוק והיקף לקוחות. החברה מספקת שירותים סלולאריים ומציעה סל פתרונות דיגיטליים למגוון לקוחות. לטלפוניקה נוכחות משמעותית ב-21 מדינות ברחבי העולם ובסיס לקוחות של כ-349 מיליון איש. החברה פועלת בעיקר באירופה ובאמריקה הלטינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully