וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה הכשילה ביטול עמלת האינטרנט בקולנוע

12.2.2017 / 15:14

שר הכלכלה הנכנס התנגד להצעת חוק שאמורה היתה להטיב עם הצרכנים. יוזמת הצעת החוק, תמר זנדברג: "כהן בחר להפיל חוק שהיה חוסך לצרכן כסף ומונע גבייה מיותרת של בעלי העסק"

טלפון בקולנוע. ShutterStock
טלפון בקולנוע/ShutterStock

שר הכלכלה הנכנס, אלי כהן, התנגד להצעת חוק שקראה לביטול עמלה של 4 שקלים עבור רכישת כרטיסי קולנוע באינטרנט. מדובר בהצעת חוק של ח"כ תמר זנדברג, לביטול עמלות רכישה באינטרנט, החלות בעיקר על כרטיסי קולנוע והופעות, שנדונה היום נדונה היום בוועדת השרים לענייני חקיקה.

מדובר בחוק שאמור היה להיטיב עם הצרכן. בעקבות החלטתה של ועדת שרים לחקיקה, צפויה הקואליציה להתנגד להצעה כשיעלה להצבעה במליאה בהמשך השבוע.

בפנייה לשר הכלכלה בניסיון לברר מדוע התנגד להצעת החוק נמסר: שר הכלכלה הנחה לקיים בחינה של הסרת כלל העמלות המיותרות המחויבות בהזמנת שירותים ברשת.
ביטול תשלום עמלות האינטרנט נמצא על סדר היום במשרד הכלכלה, לרבות ביטול העמלה בגין כרטיסים בבתי הקולנוע.
בכוונת המשרד לבצע עבודה מסודרת ולבדוק את כלל העמלות באינטרנט כדי לבטל את כלל העמלות המיותרות בכל אותם מקומות - הן ברכישת כרטיסים בקולנוע והן בתחומים אחרים. ההמלצות יוגשו בתוך 45 ימים.

יוזמת החוק ח"כ תמר זנדברג אמרה: "אני מאוכזבת מההחלטה הזו של שר הכלכלה שבחר להפיל חוק שהיה חוסך לצרכן כסף ומונע גבייה מיותרת של בעלי העסק, שנעשית ללא כל הצדקה אמיתית, אלא רק כי הם יכולים. השר הזה הוא חבר מפלגת כולנו שהתחייבה לפעול לטובת הציבור ולהגן על האזרחים, ולצערי לא מקיימת היום את ההבטחה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully