וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד נפגעי המשביר לצרכן מתרחב: חברת התכשיטים גולן מודיעה כי המשביר מחזיק בכ-4.5 מ' ש' מכספי חברה בת

אילן מוסנאים

5.11.2002 / 9:26

החברה הבת מפעילה דוכנים למכירת תכשיטים בחנויות המשביר; גולן, שלא תוכל כעת לגבות את החוב, תבחן את השלכות צו הקפאת ההליכים על עסקיה



גל הנפגעות מהתמוטטות רשת המשביר לצרכן מתגבר והבוקר מודיעה יצרנית ומשווקת התכשיטים גולן מלאכת מחשבת , כי המשביר לצרכן מחזיק בכספים של חברה בת שלה בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל.



בעקבות צו הקפאת ההליכים שהוציא בית המשפט השבוע למשך 60 יום, מודיעה החברה כי היא בוחנת את ההשלכות של צו הקפאת ההליכים נגד המשביר לצרכן על החברה הבת ועל מצבה הכספי שלה ושל החברה הבת.



ביום שישי נודע כי חשבונותיה של המשביר לצרכן הפכו למוגבלים לאחר שהבנקים הפסיקו לכבד צ'קים שלה. כעת, לאחר שאושר צו הקפאת ההליכים, לא יוכלו הספקים לפנות לעזרת בית המשפט בגביית חובם במשך 60 הימים הקרובים.



גולן עוסקת בתכנון, עיצוב, ייצור ושיווק של תכשיטי זהב, חלקם משובצים באבנים יקרות, הן לשוק הסיטונאי והן לקמעונאי. במהלך 2001 רכשה החברה בלעדיות בהפעלת מחלקות למכירת תכשיטים ושעונים בסניפי המשביר לצרכן וגאלרי רשת בתי אופנה, וזאת היא פעילותה היחידה של החברה הבת הנזכרת לעיל.



בנוסף פועלת החברה, שנסחרת בבורסה לפי שווי של כ-3.4 מיליון דולר, ביצוא שמופנה בעיקר לארה"ב. נציין כי גם לפני צו הקפאת ההליכים נגד המשביר, מצבה של גולן לא היה מן המשופרים. החברה סיימה את המחצית הפותחת של 2002 עם הפסד של 12.9 מיליון שקל, במחזור מכירות של 58.9 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה הסתכם בכ-23 מיליון שקל, וההלוואות לבנקים בכ-40 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully