וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחצים פוליטיים על יו"ר רשות הדואר בניסיון למנוע יישום דו"ח מבקר המדינה

הדר חורש

5.11.2002 / 10:37

יוסי שלי מתכוון להציג היום למועצת רשות הדואר תוכנית לקיצוץ בשכרם של בעלי תפקידים שמונו על בסיס פוליטי וכן לפיטורים של חלקם



מקורביו של יו"ר רשות הדואר, יוסי שלי, אומרים כי מופעלים עליו לחצים פוליטיים בניסיון למנוע את יישום דו"ח מבקר המדינה על הרשות. לדברי המקורבים, שלי מתכוון להציג היום למועצת רשות הדואר תוכנית לקיצוץ בשכרם של בעלי תפקידים שמונו על בסיס פוליטי, וכן לפיטורים של חלקם.



התוכנית תפגע בשכר ובתנאי העבודה של כ-80-70 מעובדי הרשות, מרביתם מונו בתקופת כהונתו של שר התקשורת הקודם, בנימין בן אליעזר. כמו כן ייפגעו מתוכנית הקיצוצים החדשה עובדים המזוהים עם הליכוד. המקורבים ציינו כי אלה מנצלים את קשריהם הפוליטים כדי להפעיל על שלי לחצים בניסיון למנוע את הפגיעה בהם.



מבקר המדינה, אליעזר גולדברג, מתח ביקורת על נהלים פסולים ברשות ומינוי סיטוני של מקורבים לתפקידים בכירים ובמשכורות חריגות. זאת, מבלי שיצטרכו לעמוד במכרזים וכאשר חלקם אינם עומדים בדרישות המינימליות לתפקידם.



שר התקשורת הנוכחי, ראובן ריבלין, הודיע כי יפעל לטיהור רשות הדואר ממינויים פוליטיים, אך ברשות טוענים כי גורמים פוליטיים מנסים לטרפד המהלך.



יוסי שלי סירב אתמול להתייחס לדברים. דוברת שר התקשורת אמרה כי לא נעשתה שום פנייה לשלי בעניין מצד שר התקשורת או מטעמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully