וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקטליס נטוורקס הודיעה על מינוים של 3 סמנכ"לים חדשים בתפקידי שיווק ומכירות

צורי דאר

5.11.2002 / 10:46

תומס פ. רנולדס מונה כסמנכ"ל בכיר לתמיכה ומכירות בינלאומיות; צ'רלס ה. אוונס - סמנכ"ל שווקים בינלאומיים; דב לבנון - סמנכ"ל מכירות בינלאומיות



חברת הסטארט אפ אקטליס נטוורקס (Actelis Networks) הודיעה היום על מינויים של שלושה סמנכ"לים חדשים בחברה.



תומס פ. רנולדס, בעל ותק של 22 שנה בתעשיית הטלקומוניקציה שעבד בעבר בתפקידי מכירות באריקסון, מוטורולה ובחברות נוספות, מונה לתפקיד של סמנכ"ל בכיר בתמיכה ומכירות בינלאומיות. בתפקידו החדש, יתווה רנולדס את אסטרטגית המכירות של אקטליס נטוורקס לטובת הגדלת ההכנסות הבינלאומיות.



על פי אקטליס רנולדס יסתייע בשני סמנכ"לים חדשים צ'רלס ה. אוונס ודב לבנון. אוונס מונה לסגן נשיא שווקים בינלאומיים. בתפקיד זה ינהל ויקדם את כל פעילות המכירות בדרום-מזרח אסיה, אוקיאניה, מרכז ודרום אמריקה. בתפקידים קודמים, כיהן אוונס כסגן נשיא של פיתוח עסקי ב Bravara. לפני כן כיהן בתפקידי ניהול ב-ADC, נורטל ו-Nec.



דוב לבנון מצטרף לאקטליס נטוורקס כסגן נשיא מכירות בינלאומיות. בתפקיד זה ינהל ויקדם את כל פעילות המכירות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. לפני הצטרפותו לאקטליס היה המקים ומנכ"ל של Wydeband., שפיתחה והתקינה פלטפורמות מרובות-שירותים רחבי סרט לרשתות DSL. לפני ייסוד Wydeband, כיהן כסגן נשיא אזורי בחברת קומברס.



אקטליס עוסקת בפיתוח טכנולוגיה לתשתיות תקשורת מהירות על קווי נחושת, באיכות המקבילה לסיבים אופטיים. הלקוחות הפוטנציאליים של אקטליס הם חברות הטלקום הגדולות של ארה"ב ואירופה, שהטכנולוגיה של אקטליס עשויה לאפשר להם לקשר את לקוחותיהן לרשתות התקשורת העירוניות המהירות בזמן תגובה קצר, תוך הקטנת השקעות הענק שלהן בהנחת תשתיות חדשות.



הלקוחה הראשונה של אקטליס הינה חברת התקשורת סינסינטי בל. אקטליס אמרה לפני כחודש לאתר חדשות ההיי-טק "לייטרידינג" כי חמש או שש חברות גדולות בארה"ב ובעולם בודקות את הטכנולוגיה שלה באתרי בטא. בעבר התפרסם ב-TheMarker כי בין השאר מדובר בקווסט וספרינט.



בעקבות המשבר בענף הטלקום והעיכוב במכירותיה פיטרה אקטליס בסוף 2001 10% מ-100 עובדיה בארץ ובארה"ב וקיצצה במשכורותיהם של העובדים הנותרים. לפני כשלושה חודשים עזב מייסד ומנכ"ל החברה, יובל בר און את תפקידו. את בר און החליף המייסד השני, טוביה בר לב.



אקטליס, שנוסדה ב-1998 גייסה עד כה כ-74 מיליון דולר. על בעלי מניותיה נמנים קבוצת אנשוץ, פראנס טלקום, וולדן וורטקס ישראל, גלובל קטליסט פרטנרס, יו.אס ונצ'ר פרטנרס, וניו אנטרפרייז אסוסיאייטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully