וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: ירידות שערים בהובלת מניות הקמעונות וחברות הפיננסים; מרקס אנד ספנסר מאבדת 4.6%

יהודה שויצר

5.11.2002 / 11:46

בפרנקפורט יורד מדד הדקס בכ-1.3%; בריטיש אירווייס יורדת ב-2.7% למרות שדיווחה על צמיחה גבוהה ברווח הנקי



ירידות שערים נרשמות בבורסות אירופה על רקע דו"ח מאכזב של מרקס אנד ספנסר וירידה במכירות הקמעוניות בגרמניה. בפרנקפורט יורד מדד הדקס בכ-1.3% בהובלת מניות הפיננסים והביטוח. לונדון ופאריס רושמות ירידה של כ-0.7%.



מרקס אנד ספנסר, קמעונאית הביגוד הגדולה בבריטניה, יורדת ב-4.6%. החברה דיווחה על צמיחה של 38% ברווח הנקי ל-310 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת הכספים. עם זאת, מנ"כל החברה רוג'ר הולמס הזהיר כי ייתכן ותורגש חולשה בהוצאת הצרכנים במחצית השנייה של השנה - מה שעלול לפגוע ברווחי החברה.



מניות יתר הקמעונאיות באירופה מאבדות גובה. דיקסונס, קמעונאית האלקטרוניקה הגדולה בבריטניה, יורדת ב-3%. קמעונאית המזון טסקו מאבדת כמחצית האחוז ויצרנית המזון יוניליוור יורדת ב-1%.



בריטיש אירווייס יורדת ב-2.7% למרות שדיווחה על צמיחה גבוהה ברווח הנקי. הרווח הנקי של בריטיש אירווייס צמח פי 8 ברבעון השלישי של השנה על רקע תוכנית הקיצוצים המקיפה בה נקטה החברה. חברת התעופה הבריטית דיווחה על רווח נקי של 237 מיליון דולר. מכירות החברה ירדו מנגד ב-6.5% ל-3 מיליארד דולר.



במניות הטלקום נרשמות ירידות כשאת המגמה השלילית מובילה חברת בריטיש טלקום שנחלשת ב-2%. חברות הסלולר וודאפון ו-MM2O יורדות בשיעור של כ-1.5%.



מניות ציוד התקשורת יורדות כשאת המגמה מסמנת אלקטל עם ירידה של 3.5%. אריקסון רושמת ירידה של 2.5%; נוקיה רושמת ירידה של 1%.



מניות הפיננסים והביטוח יורדות. AXA יורדת ב-2.5%; לוידס מאבדת 0.5% ואליאנץ מאבדת 1.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully