וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורו חצה את רף 1 הדולר - הערכות כי הדולר יוסיף להיחלש עם ההודעה על הורדת הריבית

יהודה שויצר

5.11.2002 / 13:02

הערכה כי קיצוץ הריבית בארה"ב, עליו צפוי להודיע הבנק הפדרלי מחר, יהפוך את ההשקעה במטבע האמריקאי לפחות אטרקטיווית



היורו התחזק וחצה שוב את רף 1 הדולר לאור ציפיות להורדת ריבית בארה"ב. הערכה כי קיצוץ הריבית בארה"ב, עליו צפוי להודיע הבנק הפדרלי מחר, יהפוך את ההשקעה במטבע האמריקאי לפחות אטרקטיווית. היורו נסחר בשער של 1.002 דולר לעומת שער של 99.67 סנט ליורו אתמול. הין הוסיף כמחצית האחוז ל-121.64 ין לדולר משער של 122.33 ין אתמול.



הדולר נסחר כעת בשפל של חמישה שבועות ביחס לין ושפל של 14 שבועות ביחס ליורו. מחר אמורה להתכנס ועדת השווקים הפתוחים של הבנק הפדרלי בכדי לדון במדיניות הריבית במשק האמריקאי. על פי הערכות כלכלנים, הריבית, הנמצאת כעת בשפל של 41 שנים ברמה של 1.75%, תקוצץ בשיעור של 0.25%-0.5%.



על פי הערכות, הפחתת הריבית כעת, בשילוב עם נתוני המקרו החלשים הזורמים מארה"ב, ידרדרו את הדולר לרמות שפל חדשות ביחס למטבעות המובילים. כלכלנים בחברת ההשקעות נומורה ביפאן מעריכים שכבר השבוע ייפול הדולר לשער הנמוך מ-121 ין.



בשבוע שעבר פורסמו מספר נתוני מפתח שחשפו שוב את החולשה השוררת במשק האמריקאי. האבטלה גאתה ל-5.7%; מדד מנהלי הרכש הצביע על האטה במגזר היצרני ומדד בטחון הצרכנים נמצא כעת ברמות שפל של תשע שנים. השבוע יתפרסמו נתוני הפריון במשק האמריקאי לרבעון השלישי ונתוני המלאי הסיטונאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully