וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג חרדים מירושלים מילאו לוטו בפעם השלישית בחייהם - וזכו במיליונים

19.2.2017 / 17:10

"בסך הכל רצינו לזכות בסכום שיספיק לנו לסגור את החובות לחברת החשמל", אמרו בני הזוג שבאו לקבל את הפרס. ב-12 מיליון השקלים שזכו מתכוונים בני הזוג לממש את חלום חייהם ולבקר בקברי צדיקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטופס הזוכה בלוטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוג דתי-חרדי מירושלים הגיעו הבוקר למשרדי מפעל הפיס כדי לאסוף פרס בסכום של 12.5 מיליון שקל בלוטו. בני הזוג זכו בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת. לבני הזוג, בגילאי ה-45, יש שישה ילדים. השניים סיפרו כי רצו לזכות בסכום שיספיק להם לסגור את החובות לחברת החשמל, ולכן שלחו את הטופס.

בני הזוג סיפרו כי קיבלו בתחילת השבוע שעבר חשבון חשמל שעמד על 4,000 שקל. "היו ימים מאוד קרים, והשתמשנו הרבה בחימום כדי שהילדים לא יהיו חולים. כשקיבלנו את התשלום לא ידענו איך נעמוד בהוצאות הכבדות. אובדי עצות אמרנו שנמלא לוטו והתפללנו שנזכה בסכום שנוכל באמצעותו רק לשלם את חשבון החשמל".

הזוג ניגש לדוכן בקניון מלחה ומילא ידנית טופס לוטו על סך 11.60 שקל. "זו הפעם השלישית שאני ממלא לוטו בחיי, כשראינו את ההגרלה וגילינו שזכינו לא קפצנו, לקחנו ספר תהילים ואמרנו תודה לבורא עולם. לא יכולנו להירדם, היינו מאוד מאושרים ונרגשים מהמתנה הגדולה שקיבלנו".

לשאלה מה יעשו עם הכסף השיבו כי קודם כל ישלמו את חשבון החשמל וכי בכוונתם להגשים חלום ולתכנן נסיעה עם כל המשפחה לבקר בקברי צדיקים. "עם שאר הכסף נמשיך לחיות חיים צנועים כפי שחיינו לפני הזכייה. ב"ה נעבור לדירה המתאימה לשישה ילדים ונסייע ונתמוך בתלמידי חכמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully