וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס תחליף מערכות בילינג של פורטל בחברת הסלולר הרומנית קונקס

שירלי יום-טוב

5.11.2002 / 13:53

אמדוקס התמודדה במכרז מול מספר חברות, בהן פורטל שמערכת הבילינג שלה מותקנת כעת בקונקס

ענקית הבילינג אמדוקס הודיעה היום על חוזה המשך עם ספקית הסלולר הרומנית, קונקס (Connex), חברת בת של ספקית התקשורת וודאפון. במסגרת החוזה תספק אמדוקס לקונקס מערכת בילינג שתאפשר פלטפורמת חיוב אחת לשירותי קול ונתונים (Data) שקונקס מספקת ללקוחותיה.

גורמים בשוק ההון העריכו כי אמדוקס התמודדה במכרז על פרויקט זה מול מספר חברות, בהן מתחרתה הגדולה, פורטל, שאת מערכות הבילינג הקיימות שלה בתחום תחליף כעת אמדוקס. בנוסף הם העריכו כי החוזה מהווה חיזוק האחיזה של אמדוקס בוודאפון.

קונקס פועלת בשוק הרומני מזה כחמש שנים ולה כ-2.3 מיליון לקוחות העושים שימוש ברשת ה-GSM של החברה המכסה כ-85% משטח המדינה. עד כה קונקס עשתה שימוש בשתי מערכות נפרדות לחיוב לקוחות, האחת לשירותים הקוליים והשנייה לשירותי ה-Data. מערכת הבילינג של אמדוקס, ה-Enabler, תאפשר לה לאחד את שירותי החיוב.

קונקס היא לקוחה קיימת של אמדוקס והיא הטמיעה בעבר את מערכת ה-Clarify CRM של אמדוקס ופתרונות נוספים המיועדים לניהול קשרי לקוחות. בעתיד, אמדוקס צפויה לתמוך גם בשירותי חיוב לפתרונות של שיחות המשולמות מראש על ידי הלקוח (Prepaid).

אמדוקס, הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-1.7 מיליארד דולר, תפרסם מחר לאחר תום המסחר את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2002 כולה (פיסקאלית). על פי תחזית קונצנזוס האנליסטים בוול סטריט, ההכנסות לרבעון הרביעי צפויות להסתכם ב-347 מיליון דולר והרווח הנקי (פרופורמה) צפוי לעמוד על 17 סנט למניה, כ-37 מיליון דולר. בסיום הרבעון הקודם העריכה החברה בתחזיותיה כי היא תדווח על הכנסות של 350-360 מיליון דולר ורווח נקי בניכוי הוצאות חד פעמיות של 17-20 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully