וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי הגיע לסקרינינג החגיגי של יס?

רונית מטיאס

20.2.2017 / 11:38

רון אילון צופה, עדי כהן תורם, הנסיך מליכטנשטיין מתחכך, אורן רווח משיק, קובי סקאל מארח

יסקרינינג

רון אילון ודנה שטרן. רונית מטיאס,
רון אילון ודנה שטרן/רונית מטיאס

רון אילון, מנכ"ל YES, התייצב בשעת בוקר מוקדמת במתחם Muvix שנפתח לאחרונה במתחם התחנה, לאירוע הסקרינינג 2017, במהלכו הוצגו סדרות הרכש הבולטות, הגדולות והמדוברות של החורף. אילון אמר כי הם עוברים הילוך וממשיכים במגמה לפתח סדרות עם HBO, והבטיח להפוך את אירוע ההקרנה למסורת. ניתאי ברזם, מנכ"ל MUVIX איש היי-טק לשעבר אמר כי אחרי הנפקות מוצלחות בתחום ההי-טק, הוא רוצה לחיות בסרט וזו הסיבה שפתחו את המקום. הוא הציג את המתחם ואמר שהוא אב טיפוס למתחמים זהים בהם הצופים צופים בסרטים באחד מ-14 חללים אינטימיים המיועדים ל 2-14 איש. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר של קייטרינג "לה פמילייה", והמשיכו לחדרים שבכל אחד מהם הוקרנה סדרה אחרת, בה צפו לאחר הורדת אפליקציית Muvix .

ניתאי ברזם ויקי ז'אק. רונית מטיאס,
ניתאי ברזם ויקי ז'אק/רונית מטיאס

בוקר טוב גד

אסף גרניט ויהב. רונית מטיאס,
אסף גרניט ויהב/רונית מטיאס

מחלבות גד ערכו בבית השמחות בתל-אביב אירוע בסדרת אירועים חווייתיים לשפים וקניינים בבתי מלון בישראל, במטרה להוביל את ענף המלונאות לדור הבא של ארוחות הבוקר האהובות על הישראלים ובכלל. בתכנית הרצאות של השף אסף גרניט ועמית פרבר-סטייליסט מזון ולייף-סטייל, שהרצה על השילוב בין קולינריה לפרזנטציה, וארוחת בוקר המומלצת על-ידי גד בהשראת שוק "לה בוקרייה"-שוק האוכל של ברצלונה. בביצוע קייטרינג אגריפס-קייטרינג הבית של מחניודה שהציבו דוכני אוכל עם הגבינות והמוצרים של גד, שהוכיחו-כמו בהרצאה של פרבר, שעם קצת דמיון אפשר לרענן כל ארוחת בוקר ולספק חוויה חדשה.

יגאל נחום יעקב אזולאי. רונית מטיאס,
יגאל נחום יעקב אזולאי/רונית מטיאס

רווח מאתר

מרינה לנגה אורן רווח. ערן לם,
מרינה לנגה אורן רווח/ערן לם

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, ממשיך להרחיב את פעילות הקבוצה בתחום אתרי הקניות המקוונים ומשיק אתר קניות אונליין בעברית למותג אסתי לאודר. מדובר באתר הקניות השלישי של קבוצת החברות בישראל, כשקדמו לו אתרי הקניות של מאק וקליניק, לדברי רווח החנות המקוונת היא דוגמה לכך שהמותג מחדש בהתמדה את השירות ללקוחות ומשפר עבורן את חווית הקנייה של מוצרי הטיפוח והאיפור, על-אף שאינו מחליף את המפגש עם יועצת היופי בנקודות המכירה, אלא מציע חווית שירות חדשה.

שירל עודד  וקרן  איטליאנו. ערן לם,
שירל עודד וקרן איטליאנו/ערן לם

רווח סיפר כי האתר הוקם בתהליך מורכב ובהשקעה של מיליון שקל על-מנת ליצור חווית משתמש נוחה וקלה ולאפשר רכישת מוצרים בכל זמן נתון, מכל מקום ובשעות לא שגרתיות, ללא תלות בשעות פתיחת סניפים. שירות הלקוחות יהיה בעברית באמצעות המייל או הטלפון. באתר יופיע מידע כתוב ותמונות של כל מוצרי המותג, ובנוסף ניתן יהיה לרכוש מוצרים בלעדיים שלא ניתן למצוא בחנויות וקולקציות מיוחדות, שיושקו מעת לעת רק עבור חנויות האונליין של המותג בעולם. הרוכשים באתר ייהנו מהשקה ראשונית לפני שניתן יהיה להשיג בנקודות המכירה.

יצירתיים

אורן בר-און, ינאי אורון,  וזאב קלימי. דניאל,
אורן בר-און, ינאי אורון, וזאב קלימי/דניאל

זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה השיק במתחם rise שיתוף פעולה עם האקסלרטור Techforgood, המסייע ליזמים העושים שימוש יצירתי בטכנולוגיה לפתור סוגיות חברתיות וסביבתיות. דרור גלוברמן הנחה פאנל "חיבור אולטימטיבי בין תאגידים ויזמים".

במשיקים: רונן שחורי, סמנכ"ל תפעול באלקטרה, טלי קידר, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי, תמר שפיגל, מנהלת חדשנות, יגאל גרוייסר, סמנכ"ל אלקטרה תעשיות וטל בית הלחמי סמנכ"ל שרות

נסיך מדעי

ליאון ויהודית רקנאטי. פסיאן קולדורף,
ליאון ויהודית רקנאטי/פסיאן קולדורף

הוד מעלתו מקסימיליאן, נסיך ליכטנשטיין, שהיה אורח הכבוד בערב שאירח ליאון רקנאטי, יו"ר מדעטק–המוזאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל בחיפה, ב"בית על הים" ביפו, לרגל שיתוף פעולה לקידום החינוך הטכנולוגי בישראל. בערב, בחסות קרן LGT שתרמה את האירוע, נהנו המוזמנים מארוחת-ערב של מזל טלה, וקונצרט של LGT YOUNG SOLOISTS.

רותי ומאיר שטרית. רונית מטיאס,
רותי ומאיר שטרית/רונית מטיאס

בחוגגים; אלי שרמייסטר, מנכ"ל מדעטק; מאיר ורותי שטרית, בעלת שטרית מדיה גרופ; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי; אתי וגד פרופר; דוריס ומורי ארקין; עמי אפלבאום מנכ"ל KLA ; קונסטנטין גסזנסקי, דירקטור ב LGT שהגיע במיוחד מציריך, שסיפר רשמים מהשהות שלו ושל הנסיך במלון נורמן; אדיב ברוך-נציג LGT בישראל; יהודית יובל ודוד שמחה.

הנסיך מקסימיליאן וקונסטנטין ג'סזנסקי. רונית מטיאס,
הנסיך מקסימיליאן ןקונסטנטין ג'סזנסקי/רונית מטיאס

צו השיער

קובי סקאל רוברט קרומינגס וגיא שטנצר. אלעד גוטמן,
קובי סקאל רוברט קרומינגס וגיא שטנצר/אלעד גוטמן

רוברט קרומינס מעצב השיער של כוכבי הוליווד, נחת בישראל עם ארוסתו מרי קואומו-כימאית ראשית בפול מיטשל ומומחית לצבעי שיער לאירוע מותג השיער פול מיטשל בסמולרש באוניברסיטת תל-אביב. הלקוחות נהנו מארוחת-ערב ותצוגת שיער של קרומינס וצוותו שהדגמו תספורות, תסרוקות וצבעי שיער חדשים. גיא שטנצר, מנכ"ל פול מיטשל ישראל אמר כי קרומיניס-מוביל הקו העיצובי של המותג מעל 30 שנה, מהווה השראה למעצבי שיער בעולם ונחשב לאגדה ומודל לחיקוי בתעשיית עיצוב השיער העולמית. המוטו של קרומיניס, בעל רשת מספרות מצליחה בארה"ב: "אם אני יכול לעשות את זה-גם אתם יכולים". קרומיניס סיפר שבסוף שבוע שלו ושל זוגתו באחוזה של ג'ון פול דה ג'ורייה, מיליארדר ובעלים מותג פול מיטשל, הציע נישואין למרי, כששאל היכן תרצה לחגוג ירח הדבש ענתה שבירושלים.

תרומה בטיב-טעם

עדי כהן, רוני גרין,שמעון צוריאלי, אוהד ראצבי. אלעד גוטמן,
עדי כהן, רוני גרין,שמעון צוריאלי, אוהד ראצבי/אלעד גוטמן

עדי כהן, מנכ"ל, טיב טעם; יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר והשיווק; ורוני גרין, מנהל מכירות ומועדון לקוחות, העניקו לרו"ח אהוד רצאבי יו"ר איל"ן, לשמעון צוריאלי, מנכ"ל העמותה; ולענת לוי, סמנכ"לית מנהל וארגון, תרומה על-סך 54,000 ¤ לעמותה. כהן אמר כי קבוצת טיב טעם המאמינה ודוגלת בשוויון חברתי שווה לכל נפש, שמחה ומתרגשת להיות לעזר לעמותה כה ערכית וחשובה כמו איל"ן הפועלת להקניית איכות חיים, עצמאות מקסימלית, שיקום חברתי, תעסוקתי וחינוכי לאנשים עם נכות, והשתלבותם בחברה הכוללת.

פני האגם

ליטל שוורצברג, אורנה אלוביץ, אגם רודברג ודדי שווצרברג. רפי דלויה,
ליטל שוורצברג, אורנה אלוביץ, אגם רודברג ודדי שווצרברג/רפי דלויה

בעקבות צמיחת מותג Adika והתפתחות האתר לתחומים וקטגוריות נוספים, הוחלט להמשיך את ההתקשרות עם הפרזנטורית אגם רודברג, הפנים שליוו את התפתחות המותג לפלטפורמות מדיה וקמפיינים דיגיטליים הממצבים את Adika כמובילת שוק אופנת האי קומרס בישראל. רודברג סיפרה שהייתה לה שנה מאתגרת, והיא שמחה על המקום החם ש Adika יצרו עבורה. אורנה אלוביץ' משנה למנכ"ל Adika אמרה כי הבחירה באגם הוכיחה עצמה בשנה החולפת, אגם הפכה להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת Adika ופתחה דלת לקהלים חדשים והיא מייצגת את כל ערכי המותג.

איט גירלס

מיטל טייב, הגר טהר לב, יניב שושן , משה סיני. אביב חופי,
מיטל טייב, הגר טהר לב, יניב שושן , משה סיני/אביב חופי

במתחם Suger mama בהרצליה, הושקה התערוכה that's it בה מככבות 18 מובילות דעת קהל שהצטלמו לקמפיין להעלאת המודעות נגד הטרדה מינית. טיטי איינהו וישראל אור, סנדרה רינגלר; ציפי רומנו, אבי בניהו, משה סיני מנכ"ל Reebok יניב שושן מנכ"ל label. m

יין בממלכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארק רגב ואיתי בן חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפגישה בין איתי בן-חיים, יינן ראשי יקב בן-חיים ושגריר ישראל באנגליה מארק רגב, הביע השגריר עניין ותמיכה בהפצת יינות ישראלים בממלכה הבריטית, וחיבר בן היקב לסוחרים וחנויות יין באנגליה.

יוצאים מהארון

ניבר מדר מישל תמיר גפן ברקאי ויהודה לוי. אביב חופי,
ניבר מדר מישל תמיר גפן ברקאי ויהודה לוי/אביב חופי

רנואר ערכה ב"איסט" פרזנטציה של קולקציית אביב-קיץ 2017. מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק, ארח את הפרזנטורים יהודה לוי, ניבר מדר וגפן ברקאי, שהתלהבו מאוסף ארונות, ורונקו המעצב, שפתח את הדלתות והציג את הטרנדים.

מתחרים ברימונים

בסוף השבוע הסתיימה תחרות רימונים אולטרה צ'לאנג'–תחרות הסיבולת האולטימטיבית. אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות רימונים הבטיח כי הרשת תמשיך להעניק לאורחיה חוויות. אייל פרל הוגה ויוזם התחרות, אמר כי לראשונה בישראל התקיימה תחרות שהציבה אתגרים, עומסים וקשיים בפני המשתתפים, פי 3 מתחרות הישראמן שנחשבה עד כה לקשה ביותר בישראל.

בקטנה

+ג'ון מדבד, מייסד מועדון OurCrowd-קרן השקעות ההמונים הגדולה בעולם, אירח במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בירושלים, משקיעים, פעילים בשוק ההון, יזמים בחברות סטרט-אפ. לניר ברקת, ראש העיר ולמירה אלטמן, מנכ"לית מרכז הקונגרסים, סיפר כי לפני 4 שנים כשפתח את הקרן שמיועדת למשקיעים בינוניים וקטנים, אף אחד לא האמין שתצמח ותצליח, לקרן יש 17,000 משקיעים, שלא חייבים להיות בעלי הון, מ- 110 מדינות בעולם, שהשקיעו ב-2016 כ- 400 מיליון שקל.

+סר רונלד כהן, מייסד ויו"ר ארגון Social Finance Israel-חלוץ תחום ההשקעות החברתיות, חגג פתיחת משרדים בתל-אביב וסיום שנת פעילות. הארגון שפועל לפיתוח סקטור השקעות האימפקט בישראל וכלים פיננסים לפתרון בעיות חברתיות, השיק השנה שתי אגרות חוב חברתיות. ירון נוידרפר, מנכ"ל הארגון, אמר כי סקטור השקעות האימפקט בישראל גדל, כמו גם הצורך בפעילויות וכהן קבע את המזוזה ובישר על העתקת משכנו הקבוע מלונדון לישראל. במשיקים: מרטי קארפ, יו"ר הפדרציה היהודית בלוס אנג'לס; אלי בוך, מנהל פילנתרופיה קרן רוטשילד קיסריה; מיכל הרצוג, יו"ר קרן וואהל; עיבל גלעדי, יו"ר הוועד המנהל המכללה האקדמית גליל מערבי; קובי פייגנבוים, מנכ"ל UBS ישראל.

+בית הספר למנהל עסקים MIT Sloan=המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס שיתף פעולה עם חברות סטארט-אפ ישראליות, ובנה איתן תכנית אסטרטגית לכניסה לשווקים חדשים. 8 צוותי סטודנטים מ-MIT הגיעו לישראל לעבודה משותפת עם סטארט אפים ישראליים, כשהחברות המארחות זכו בתובנות והתמחות בתחומים מכריעים כגון צמיחה אסטרטגית, חדירה לשווקים חדשים, תמחור, שיווק, גיוס כספים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully