וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקנומטיקס קיבלה הזמנת המשך של 720 אלף דולר משניידר הצרפתית

שירלי יום-טוב

5.11.2002 / 14:19

החוזה החדש ממשיך חוזה קיים במסגרתו רכשה שניידר פתרונות של טקנומטיקס במיליון דולר לפני כשנתיים; טקנומטיקס תספק לה את משפחת פתרונות ה-eMpower



חברת טקנומטיקס , המתמחה בפיתוח תוכנות לעיצוב, תכנון ובניית פס ייצור בעזרת מחשב, הודיעה היום כי קיבלה הזמנת המשך מחברת שניידר הצרפתית בסכום של כ-720 אלף דולר.



שניידר מייצרת מגוון מוצרים חשמליים והיא מעסיקה כ-72 אלף עובדים. החברה ייצרה הכנסות של 9.8 מיליארד יורו בשנת 2001. שניידר רכשה מטקנומטיקס מספר פתרונות במסגרת קו מוצרי ה-eMpower. בין היתר מדובר בפתרון ה-eM-Planner, שאמור לסייע בתהליכי ההרכבה של המוצרים ופתרון ה-eM-Plant, המאפשר יצירת סימולציות לתהליכים שונים במפעל. הזמנה זו ממשיכה חוזה של מיליון דולר בין החברות מלפני כשנתיים.



טקנומטיקס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-79 מיליון דולר. החברה דיווחה לפני כשבועיים על דו"חותיה לרבעון השלישי שהצביעו על שמירת רמת ההכנסות של החברה כפי שבאה לידי ביטוי ברבעונים האחרונים. שורת ההכנסות הסתכמה ב-20.1 מיליון דולר - כמעט זהות לאלו של הרבעון הקודם ונמוכות ב-5% מהכנסות הרבעון המקביל. החברה דיווחה על הפסד נקי של 170 אלף דולר או 2 סנט למניה הכולל הוצאות חד פעמיות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully