וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפלייד מטריאלס ישראל תפטר היום כ-70 מעובדיה

עינב בן יהודה

5.11.2002 / 9:35

החברה מעסיקה בארץ כ-1,000 עובדים; אתמול הודיעה אפלייד העולמית על קיצוץ של 11% מכוח העבודה שלה ברחבי העולם בשל ההאטה בתעשיית המוליכים למחצה



אפלייד מטריאלס ישראל תפטר היום כ-7% מכוח האדם שלה, כ-70 עובדים. החברה נאלצת לבצע את הקיצוץ במסגרת החלטה של החברה האם, יצרנית השבבים המובילה בעולם. אפלייד מטריאלס ישראל פועלת כחטיבה עסקית של אפלייד בתחום האבחון ובקרה תהליכים (PDC) ומעסיקה כ-1,000 עובדים במשרדיה ברחובות וביוקנעם, מתוכם 500 עובדים בתחום המחקר והפיתוח.



אתמול הודיעה יצרנית השבבים המובילה בעולם כי תקצץ את כוח העבודה שלה ברחבי העולם ב-11%, כ-1,750 עובדים, וזאת נוכח ההאטה המתמשכת בתעשיית המוליכים למחצה. 800 מהמשרות שיקוצצו יהיו מפעילות החברה בעמק הסיליקון.



החברה הודיעה כי תרשום מחיקה בסכום לא נקוב בעקבות הפיטורים בסוף הרבעון הראשון של שנת 2003.



רווחי החברה ברבעון השלישי של שנת הכספים שלה, שהסתייים ביולי השנה, עלו על התחזיות והסתכמו ב-115 מיליון, בדומה לרווחיה ברבעון המקביל. עם זאת הזהירה אפלייד כי ברבעון הבא היא צופה ירידה של 5%-15% בהזמנות.



הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-1.46 מיליארד דולר, עלייה של 26% ביחס לרבעון השני של שנת הכספים. ביחס לרבעון המקביל ירדו הכנסות החברה ב-7%.



עוד דיווחה החברה על צמיחה של 47% בהזמנות חדשות ברבעון השלישי ל-1.78 מיליארד דולר, לעומת הרבעון המקביל ב-2001.



עבור הרבעון הרביעי של שנת הכספים צופה החברה כי ההכנסות יהיו דומות לאלו של הרבעון השלישי, וכי הרווח יהיה דומה או ישתפר במקצת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully