וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקופת החסימה על מניות ורינט תסתיים בשבוע הבא; סמנכ"ל הכספים: עשוי להיווצר לחץ לא משמעותי

גתית פנקס

5.11.2002 / 16:37

קומברס מחזיקה בכ-79% ממניות ורינט; עמית יונאי, ING ברינגס: "יסודות החברה הם טובים"; רמי רוזן, אוסקר גרוס: "מחיר המניה סביר, לא תהיה סיבה לזרוק בלוקים"



ביום שלישי הבא, ה-12 בנובמבר, תסתיים תקופת החסימה (Lock Up Period) שחלה על מניותיה של חברת ורינט הישראלית מאז הנפקתה לפני חצי שנה, והמניות שחל עליהן איסור מכירה ישוחררו לשוק. לחברה כיום 23.8 מיליון מניות, מתוכן כ-4.5 מיליון מניות נמכרו בהנפקתה הציבורית.



"בהחלט ייתכן שיהיה לחץ על המניה, אולם גם אם הוא יתרחש אנחנו מאמינים כי יתאזן בהמשך. ההשפעה לא תהיה מאז'ורית, להערכתי", אומר היום יגאל ניסים, סמנכ"ל הכספים של ורינט. "מעשית, תגיע לשוק כמות קטנה של מניות בגלל ההחזקה הגבוהה של קומברס טכנולוג'י בחברה. אנחנו לא מאמינים שקומברס תתחיל למכור מניות בשוק בצורה פרועה, ולא ידוע לנו על כוונה שלה למכור מניות. אם היא תעשה זאת, סביר להניח שזה לא יהיה בהפתעה".



קומברס טכנולוג'י , החברה האם, מחזיקה כיום בכ-79% ממניותיה של ורינט, וקובי אלכסנדר, יו"ר ורינט ומנכ"ל קומברס, מחזיק בכ-1.8% ממניות ורינט. שאר המניות מוחזקות בידי עובדים נוכחיים ועובדים לשעבר של החברה.



יסודות החברה הם טובים



ורינט מתמחה ב-Actionable Intelligence - קבלת מודיעין שניתן לנקוט באמצעותו פעולות מונעות ולקבל החלטות בהתאם. החברה מתמחה במתן פתרונות של הקלטה דיגיטלית וניתוח של אינפורמציית קול ווידיאו עבור מוסדות בטחוניים ועבור ארגונים עסקיים.



"עשויות להיות ירידות במניה", אומר היום עמית יונאי, אנליסט בית ההשקעות ING ברינגס, "אבל היסודות של החברה הם טובים, וצפוי טרנד חיובי במיוחד ברבעון השלישי בזכות העלייה בהכנסות מהתחום הבטחוני ממנו מגיעות כ-75% מהכנסות החברה. אין סיבה למהר ולמכור, להערכתי".



גם רמי רוזן, אנליסט בכיר בבית ההשקעות אוסקר גרוס ישראל, אינו סבור כי יש סיבה לדאגה: "אני לא חושב שיש סיבה לזרוק סחורה לשוק, בטח לא מכיוון מי שמעורב בניהולה של החברה. מעבר לכך, המניה נסחרת ברמה הגיונית ביותר - כ-10 דולרים - החברה צומחת ורווחית, ויש לה את הראות קדימה כמעט הכי גבוהה בתעשייה. מחיר המניה בעת ההנפקה היה אולי גבוה, 16 דולר, ואולם כיום, מאחר שהמניה ירדה, אין מצב בו משקיע צריך לומר לעצמו: 'אני אמכור היום כי מי יודע מה יקרה בעוד חצי שנה'".



ורינט תפרסם בתחילת דצמבר את תוצאותיה הכספיות, והיא מקווה לדווח על הכנסות של 40 מיליון דולר ברבעון ועל רווח תפעולי ונקי של 2.6 מיליון דולר או 10 סנט למניה. ברבעון הרביעי היא תדווח על הכנסות של 41.5 מיליון דולר ורווח של 2.8 מיליון דולר למניה, כך שבשנה כולה ההכנסות יהיו 156.3 מיליון דולר והרווח הנקי - 9.3 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully