וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שומרים על הערכים שאפשרו את הקמת המדינה": יום בחיי יו"ר קק"ל

וואלה! NEWS בשיתוף קרן קימת לישראל

23.2.2017 / 8:20

מיער כפר החורש בצפון ועד לביקור אצל לוחמי האש בנטף שליד ירושלים: ליווינו את יו"ר קק"ל דני עטר ושמענו ממנו כיצד השמירה על הטבע והיערות תורמים לדו קיום, תורמים לפיתוח הארץ ושומרים על ערכי הציונות

צילום מסך

ט"ו בשבט הוא חג האילנות, יום של נטיעות ברחבי הארץ, זמן בו אנחנו חוגגים את הטבע שסביבנו. עבור יו"ר קרן קימת לישראל דני עטר זהו יום חג. ליווינו את יו"ר קק"ל במשך היום ביער כפר החורש ובשביל יזרעאל, במשתלת קרן קימת לישראל בסמוך למחלף גולני, נטיעת עץ במרכז שניידר לרפואת ילדים וביקור אצל לוחמי האש בנטף.

הוא החל את יומו בשלוש וחצי לפנות בוקר, וכעבור כמה שעות כבר התייצב כדי לחגוג עם השותלים את שיקום יער כפר החורש, להתראיין באמצעי התקשורת על מפעלותיה של קק"ל ולספר על הפעילות החברתית המיוחדת והשילוב בין יהודים לערבים כדי ליצור את שביל יזרעאל העובר ביער, ויש בו גם סינגלים לרוכבי אופניים. "מראים לנו איך אין תקווה בארץ לחיים של יהודים וערבים ביחד - וזאת ההוכחה שלא רק שיש תקווה אלא שזה ממש נותן כוחות עצומים להמשיך לבנות כאן ביחד", אומר עטר.

"זאת הדרך שלנו להחזיר את הכסף של הציבור לציבור. מחמם את הלב לראות את הצפון ירוק ואת הדרום ירוק. זה סיפוק עצום כי אתה יודע את האמת על האנשים הנפלאים שמרכיבים את ההון האנושי של קרן קימת. הם שומרים בעוז רוחם על עולם הערכים שאפשר את ההקמה של המדינה הנפלאה שלנו".

להיות חברים של ארץ ישראל: כך תהיו שותפים לעיצוב הטבע בארץ

עוד בנושא:

צפו במשדר המלא של ספיישל ט"ו בשבט בוואלה! NEWS
לגמור את הטיול עם ארוחה על האש: אתרי הפיקניק היפים בארץ
תזרמו איתנו: החידון שיוכיח עד כמה אתם מכירים את הנחלים בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully