וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם חברת הביטוח האמריקאית מדיקר תסבסד את הטיפול בגלולה של גיוון אימג'ינג

שירלי יום-טוב

5.11.2002 / 21:41

מדיקר, המפעילה תוכנית ביטוח המיועדת לאוכלוסייה מבוגרת, צפויה להרחיב בינואר את הסבסוד גם לעלות הרופא המטפל



חברת גיוון אימג'ינג הישראלית הודיעה היום כי חברת ביטוח אמריקאית נוספת, מדיקר, תסבסד את הטיפול בגלולה הזעירה שפיתחה. מדיקר מפעילה תוכנית ביטוח המיועדת לאוכלוסייה מבוגרת והיא תסבסד את עלות הגלולה ועלויות הטיפול הקשורות לאבחון באמצעותה בסכום של 625 דולר. מדיקר לא תסבסד בינתיים את העלויות הקשורות לתשלום לרופא המטפל. גיוון מסרה בהודעתה כי היא מצפה להרחבת הסבסוד בינואר הקרוב.



גיוון אימג'ינג, הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 235 מיליון דולר, פיתחה את גלולת ה-M2A המשמשת לאבחון מחלות מעיים. המטופל בולע את הגלולה ובשעות שלאחר מכן מפוענחים הצילומים המתקבלים באמצעות הגלולה בתחנת עבודה, שנמכרת אף היא על ידי גיוון.



החברה ממשיכה להגדיל את בסיס המבוטחים הזכאים להחזר על אבחון באמצעות הגלולה בארה"ב. עד כה הסתכם מספר המבוטחים ב-35 מיליון איש בארה"ב בלבד בה הסתכם נתח המכירות של החברה ב-60% מתוך כלל המכירות.



גיוון פירסמה ביום חמישי האחרון את תוצאותיה לרבעון השלישי, בהם דיווחה על עלייה של 3.9% מהכנסות הרבעון הקודם לרמה של 7.5 מיליון דולר. ביחס לרבעון המקביל מדובר בזינוק של 480%. גיוון דיווחה על תזרים שלילי גבוה של כ-7 מיליון דולר וההפסד הנקי הסתכם ב-4 מיליון דולר או 16-18 סנט למניה. ההפסדים קטנו מהרבעון הקודם, אז דיווחה החברה על הפסד של 4.9 מיליון דולר. מאז תחילת השנה החברה מכרה ב-19.9 מיליון דולר והפסידה 14.6 מיליון דולר. החברה חזרה על תחזיותיה למעבר לרווחיות בשנה הבאה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully