וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של כ-23% בהכנסות אלווריון לכ-21.6 מיליון דולר; הודיעה כי תפטר כ-60 עובדים

אלי דניאל

5.11.2002 / 9:27

הפסד נקי של כ-4.8 מיליון דולר; הפסד של 9 סנט למניה - סנט אחד יותר מתחזיות האנליסטים; בחברה צופים שהקיצוץ בכוח אדם יקטין את העלויות במיליון דולר לרבעון * אלווריון החלה הבוקר בפיטוריהם של כ-100 מעובדיה * האם יש לאלווריון מודל עסקי? * פרשנות: שווי של כלום



חברת אלווריון , מספקת פתרונות גישה אלחוטית רחבת פס מנקודה למספר נקודות עבור מפעילי תקשורת, ספקי שירות וחברות ברחבי העולם, מדווחת הבוקר על הכנסות רבעוניות של כ-21.6 מיליון דולר, ירידה של כ-23% לעומת ההכנסות שהושגו ברבעון המקביל, וכ-3% פחות מהכנסות ברבעון השני של השנה.



בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד נקי של כ-4.8 מיליון דולר או 9 סנט למניה, לעומת הפסד של כ-72.5 מיליון דולר או 1.61 דולר למניה ברבעון המקביל. ההפסד אותו רשמה החברה גבוה בסנט אחד ממוצע תחזיות האנליסטים - אלה צפו הפסד של 8 סנט למניה. יש לציין כי ההפסד ברבעון השלישי היה נמוך בכ-4% מההפסד אותו רשמה אלווריון ברבעון השני של 2002.



ההפסד הנקי על בסיס פרו-פורמה - לאחר נטרול הוצאות הפחתת נכסים בלתי מוחשיים והטבה חשבונאית הגלומה בהענקת אופציות - הסתכם ברבעון החולף בכ-4 מיליון דולר או 7 סנט למניה.



הכנסותיה של אלווריון בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-66.5 מיליון דולר, לעומת הכנסות של כ-74.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה. ההפסד הנקי אותו הציגה אלווריון בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-15.3 מיליון דולר או 28 סנט למניה לעומת הפסד של כ-93.4 מיליון דולר או 2.83 דולר למניה בתקופה המקבילה.







במקביל לפרסום הדו"חות הכספיים הודיעה אלווריון כי היא מתכוונת ליישם תוכנית קיצוץ בכוח אדם במסגרתה יפוטרו כ-60 עובדים. תוכנית זו צפויה לחסוך לחברה לפחות מיליון דולר לרבעון.



יתרת המזומנים ושווי המזומנים של אלווריון הסתכמה ב-30 ספטמבר 2002 בכ-170 מיליון דולר, ירידה של 3% בהשוואה ליתרת מזומנים של כ-175.2 מיליון בתחילת הרבעון. בחברה מפרטים כי הירידה ביתרות המזומנים נובעת משריפת מזומנים בהיקף של 3.4 מיליון דולר בגין פעילויות שוטפות, ומהוצאה של כ-1.8 מיליון דולר בגין המשך יישום תוכנית ה-Buy Back. במסגרת תוכנית זו, רכשה עד כה החברה כ-2.1 מיליון מניות, בסכום כולל של כ-4.5 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully