וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UAL, החברה האם של יונייטד איירליינס, הצליחה לדחות חובות בחצי מיליארד דולר לבנקאים גרמנים

סוכנויות הידיעות

5.11.2002 / 23:49

UAL, שהיתה אמורה לפרוע את החוב תוך חודש, תוכל להחזירו רק בשנת 2007



UAL, החברה האם של חברת התעופה יונייטד איירליינס , הודיעה היום כי הצליחה לדחות את מועד פרעונם של חובות בהיקף של חצי מיליארד דולר לבנקאים הגרמנים שלה (KfW (Kreditanstalt fur Wiederaufbau.



המועד האחרון לפירעון החובות היה החודש ובחודש הבא, אולם כעת הוא נדחה לשנת 2007, מסרה UAL.



יונייטד איירליינס, חברת התעופה השנייה בגודלה בארה"ב, המבקשת להימנע מפשיטת רגל, נתונה מזה זמן במשא ומתן עם ועדי העובדים שלה בניסיון לקצץ 5.8 מיליארד דולר בהוצאותיה. אתמול חתמה יונייטד על הסכם עם ועד הטייסים לפיו יקוצץ שכר חבריו ב-18%. בעקבות ההסכם צפויה החברה לחסוך סכום של 2.2 מיליארד דולר במהלך חמש וחצי השנים הבאות.



עם זאת, טרם הצליחה יונייטד להגיע להסכמים עם ועדי עובדים נוספים בחברה, בהם ועד המכונאים וועד הדיילים. מנכ"ל חברת התעופה, גלן טילטון, אמר אתמול כי הוא צופה שוועדי עובדים נוספים יגיעו להסכמי קיצוץ משכורות עם החברה, אולי עוד השבוע.



אנליסטים העריכו כי בהיעדר הסכם עם שאר האיגודים, ובמיוחד איגוד המכונאים, קשה להאמין כי חברת התעופה תצליח להימנע מפשיטת רגל.

יונייטד מקווה להבטיח לעצמה זכאות להלוואות סיוע מהממשל בסכום של 1.8 מיליארד דולר, על מנת שתוכל לעמוד בהמשך התשלומים לפרעון חובותיה. לפני ההסכם לדחיית מועד פרעון החובות לבנקאים הגרמנים, היתה אמורה יונייטד לפרוע חובות בסכום של 875 מיליון דולר בחודש הקרוב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully