וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מה עוצב במיוחד לקראת שבוע האופנה?

רונית מטיאס

1.3.2017 / 14:02

למי תרמו יוסי בכר, עתליה שמלצר ורון וקסלר, את מי ארחו מאיר שמיר וגדי מרק, עם מי נפגש אילן גרינבוים, מי נחשף לשמלת הזהב של גדי אלימלך

הכל זהב

קארין אטל ודודי שנעוני. רונית מטיאס,
קארין אטל ודודי שנעוני/רונית מטיאס

הספירה לאחור לקראת שבוע האופנה גינדי תל-אביב 2017 החלה. אתמול בערב נחשפה ב-Aria Lounge Bar שמלת לורקס בצבע זהב, שעיצב מעצב האופנה והסטייליסט גדי אלימלך במסגרת שיתוף פעולה בינו לבין מותג השוקולד היוקרתי "פררו-רושה"" שנתן חסות לתצוגה של אלימלך שתעלה במסגרת שבוע האופנה גינדי תל-אביב, בזכות החיבור לערכים זהים של אלגנטיות, יוקרתיות, ייחודיות וחגיגיות. המוזמנים נהנו משמפניה, מטעמים של השף גיא גמזו, מבעלי מסעדת אריא וחשיפת השמלה.

קרלו קובלי,  באסיה, גדי אלימלך, ולריה טאלאמלי. רפי דלויה,
קרלו קובלי, באסיה, גדי אלימלך, ולריה טאלאמלי/רפי דלויה

במתוקים: המפיק מוטי רייפ ויד ימינו דניאלה בסל; דודי שמעוני, מנכ"ל שמעוני פינקלשטיין וקארין אטל, מנכ"לית משותפת במשרד-הפרסומאים של המותג; מעצב השיער אילן מרגלית; לי לוי בשמלה של אלימלך וסתיו סטרשקו בשמלה של אריאל טולדנו; קרלו קובלי, מנכ"ל פררו פרימיום ישראל; ואלריה טאלאמלי, מנהלת שיווק פררו פרימיום ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תמיר ויצמן ואלכסה דול. רונית מטיאס,
תמיר ויצמן ואלכסה דול/רונית מטיאס
לי לוי, אילן מרגלית, סתיו סטרשקו. רונית מטיאס,
לי לוי, אילן מרגלית, סתיו סטרשקו/רונית מטיאס

התגלות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלי שרמייסטר, ליאון רקאנטי, מאיר שמיר וגידי מרק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאיר שמיר, יו"ר הבורד הישראלי של פרויקט תגלית וגידי מרק, מנכ"ל תגלית, אירחו את ליאון רקנאטי ואלי שרמייסטר לסיור פרטי במרכז היזמות של תגלית בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. רקנאטי ושריימסטר התרשמו מהתערוכה המציגה המצאות חשובות וחדשניות של חברות וסטארטאפים בתחומים המאפיינים את תרומתה של ישראל, כגון חקלאות, רפואה, ביטחון וסייבר, מדע, תחבורה, חלל ועוד, אשר שמות את ישראל על המפה. מרק סיפר כי תגלית היא הסטארט-אפ הגדול שקם בישראל.

גדולים מהחיים

איילה מולדבסקי אפי שטנצלר. אביב חופי,
איילה מולדבסקי אפי שטנצלר/אביב חופי

בהיכל התרבות בתל-אביב נערך ערב הגאלה השנתי של עמותת גדולים מהחיים, לגיוס תרומות לקרן הבריאות-למימון תרופות, ציוד רפואי וטיפולים שמחוץ לסל הבריאות לילדים חולי סרטן. אחרי ארוחת ערב, נשיא המדינה רובי ריבלין ברך, יעל בר-זוהר וגיא זוארץ הנחו, שלומי שבן, שירי מימון, מוקי, אסף אמדורסקי, דיקלה ,יזהר אשדות ושי צברי שרו בליווי סימפונט רעננה שירים של לאונרד כהן ז"ל.

ליאור שמואלי , עתליה שמלצר, פיני ופנינית כהן. אביב חופי,
ליאור שמואלי , עתליה שמלצר, פיני ופנינית כהן/אביב חופי

בתורמים: איילת ורון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט; טל ורו"ח אילן בירנפלד, יו"ר דלויט; אורית ויוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט; גבי רוטר, מנכ"ל משותף קסטרו; רונה וצביקה גיור, מנכ"ל ניופאן; דורון ספיר, מנכ"ל כאל; אייל ולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנקוס; אמיר ברמלי, בעלי רוביקון וקרן קלע; ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי המרכז הרפואי תל-השומר.

עופרה וישראל רייף, עופר איתני וטליה. רונית מטיאס,
עופרה וישראל רייף, עופר איתני וטליה/רונית מטיאס

סוגר מעגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילן גרינבוים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שורד הייתה בערב ההתרמה, בילה אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום הפורש, בכנס הסלולר בברצלונה, שם נערכה השקה מחודשת לנוקיה 3310 המיתולוגי שהושק לראשונה לפני כ-20 שנה. גרינבוים פגש את המנהלים והחברים מתקופת הזוהר של נוקיה שהייתה ממובילות שוק הסלולר וסיפר כי במקביל לפיתוח עיסוקיו החדשים, ישמש כדירקטור בחברת האחזקות של שאול אלוביץ' ויעסוק בפרויקטים מיוחדים, בין היתר הקשר עם נוקיה.

נכנסים הביתה

גבריאלה שפיגלמן וגלעד קרונר. רונית מטיאס,
גבריאלה שפיגלמן וגלעד קרונר/רונית מטיאס

גלעד קרונר, מנכ"ל מאץ' ריטייל - זכיינית H&M בישראל, וגבריאלה שפיגלמן, מנהלת התקשורת , חשפו את קונספט עיצוב הבית של H&M שיושק בישראל ב-16.3. הקונספט יושק בחנות עזריאלי ראשונים החדשה וה-20 ברשת בישראל, המשתרעת על כ-2000 מ"ר וכוללת את אופנת H&M נשים, גברים וילדים, ו-HOME H&M .

החנות בעזריאלי ת"א שעברה שיפוץ נרחב, תפתח מחדש עם H&M HOME ותשתרע על כ- 2100 מ"ר. ההשקה נערכה בבית פרטי שהולבש כולו בפריטי העיצוב של הרשת עם ארוחת צהריים של קייטרינג "הבנות אוהבות לאכול". קרונר אמר שהוא נרגש לקראת ההשקה והצרכן הישראלי יעודכן בטרנדים ובמגמות גלובליות בכל התחומים ובפרט בתחום העיצוב לבית. "אני בטוח שהגעת H&M HOME לישראל תאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מהיצע של פריטי עיצוב לבית במחיר הטוב ביותר". קונספט העיצוב של H&M קיים ב-270 חנויות ב-41 שווקים בעולם, ישראל היא השוק ה-42 שהרשת נכנסת אליו.

ערב בבום

דבורה קמחי זיוית דבידוביץ ויוסי ורשבסקי. סיון פרג,
דבורה קמחי זיוית דבידוביץ ויוסי ורשבסקי/סיון פרג

בכירי ערוץ 10 השיקו במרכז עינב בתל-אביב את רביעי החדש בערוץ 10 הכולל את "בייבי בום"-עונה רביעית, ו"שוורץ"-סדרת מערכונים חדשה של ליטל שוורץ. המוזמנים נהנו מקבלת פנים והקרנת בכורה שליוותה סיון טלמור ששרה את this is the first day of my life.

במשיקים: יוסי ורשבסקי , מנכל ערוץ 10; זיוית דבידוביץ, סמנכ"לית תוכניות; יובל כהן, מנהל התוכניות, יוצר ועורך בייבי בום; דבורה קמחי, יועצת משפטית ערוץ 10; אסף גיל, מפיק ראשי בייבי בום; יואב גרוס, מפיק ראשי שוורץ.

משקשקים

ענת לוין וקמילו אריקסון. אלירן אביטל,
ענת לוין וקמילו אריקסון/אלירן אביטל

ענת לוין, מנכ"לית שילב, אירחה את קמילו אריקסון, מייסד ומנכ"ל Twistshake of Sweden העולמית - מתכנת מחשבים ב-6 שפות, שסיפר שלאחר שנת מחקר ופיתוח השיק באפריל 2015 את הבקבוק הייחודי של TWISTSHAKE בעל פונקציות של הבקבוקים הטובים בשוק, ומשלב כל מה שהתינוק צריך. לוין אמרה כי שילב חרטה על דגלה להוביל בבטיחות ובחדשנות. Twistshake of Sweden הינו מותג חדש בתחום מוצרי התינוקות, הבקבוקים נמכרים ב-53 מדינות בעולם וישווקו בלעדית ברשת שילב.

במנהרת הזמן

ענת לוין וקמילו אריקסון. אלירן אביטל,
גדעון רייכר ואורן ז'ורבין/אלירן אביטל

במסגרת חגיגות 21 שנה לערוץ הקניות, הוחזרה התוכנית המיתולוגית "המכרז הבטוח" בהשתתפות העיתונאי גדעון רייכר. בתוכנית יוצגו מוצרים, כשלאחר סקר שוק מקיף, רייכר יכריז על המחיר הנקבע שהוא הזול ביותר בארץ. המבצע יהיה תקף כל יום שידור מ- 19:50 עד חצות או עד גמר המלאי. אורן ז'ורבין, מנכ"ל ערוץ הקניות שרגיל לתת הוראות מהקונטרול, נשאר מחוסר עבודה מול המקצוענות של רייכר.

מספרים סיפורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיגלית הורן גלפרין יגאל שמיר ותלמה בירו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, וסיגלית הורן גלפרין, סמנכ"לית השיווק ומנהלת המכללה של האיגוד, ערכו בהיכל מנורה תל-אביב מפגש בנושא "לספר סיפור". דורון ג'מצ'י סיפר את סיפורה של מכבי תל-אביב, יגאל שמיר מבעלי גליקמן שמיר סמסונוב; הפרסומאי אורי לברון; מיה קרמן, מנהלת שיווק בזוגלובק; והעיתונאי רוני קובן סיפרו איך מושכים תשומת לב ומעוררים עניין.

נפרדנו כך

זאב אבלס, מינה טייכר, ציפי לנדאו, אריה ורדי, ליאת בן דוד.. אסף לוי, מערכת וואלה! NEWS
זאב אבלס, מינה טייכר, ציפי לנדאו, אריה ורדי, ליאת בן דוד./מערכת וואלה! NEWS, אסף לוי

ד"ר ציפי לנדאו, יו"ר הועד המנהל מוזיאון נחום גוטמן וחברת מועצת קרן וולף; פרופ' דן שכטמן, יו"ר קרן וולף בפועל; זאב אבלס, יו"ר חבר הנאמנים של הקרן וד"ר ליאת בן-דוד, מנכ"לית הקרן נפרדו מפרופ' אריה ורדי, פרופ' מינה טייכר, פרופ' חוה טבנקין ועו"ד יהושע נאמן-חברי מועצת קרן וולף הפועלת לקידום המדע והאמנות למען האנושות. בתום הברכות סיירו בתערוכת הקבע של נחום גוטמן ותערוכת של המאייר יזהר כהן.

נעולים עליה

שגיא ברייטנר רוני אינסאז ורוסלנה רודינה. אסף לב,
שגיא ברייטנר רוני אינסאז ורוסלנה רודינה/אסף לב

רוני אינסאז מבעלי רשת SCOOP, תרם את ביתו לצילום קולקציית אביב-קיץ 2017 בהובלת רוסלנה רודינה והפרזנטור החדש שגיא ברייטנר שחתם עם סקופ חוזה ע"ס 30,000 שקל לקידום קולקציית הגברים. רוסלנה הגיעה לסביון הישר משדה התעופה, לאחר חופשה בת 4 ימים באמסטרדם עם חברות.

בקטנה

+משה ודביר אינדיג, מבעלי "בריקסטון", ערכו לשדרן מנחם טוקר, סיור במתחם הכספות האישיות הפרטי שפתחו וסיפרו כי בישראל יש כ-1 מיליון כספות פרטיות בבתים ובתי עסק וכ-30 אלף כספות אישיות במתחמי הבנקים, במהלך 5 השנים הקרובות יפתחו 10 מתחמים פרטיים בכל הארץ, בהשקעה של כ-60 מיליון שקל.

+חברת הסטרטאפ הישראלית Taykey חתמה הסכם עם חטיבת ריגלי בענקית הממתקים "מארס" במסגרתו תמדוד את הטרנדים העולמיים של "סקיטלס" ו"ג'וסי פרוט". לתנודות ביחס הקהל הצרכני כלפי מותגים משמעות כלכלית אם הן מזוהות בזמן אמת ומאפשרות לחברה להגיב במהירות באופן מפולח לקהל היעד, ליזום אירועים ולשנות מוצרים בהתאם למגמה המתפתחת. הקשר בין Taykey הישראלית לקונצרן העולמי נוצר בעקבות ציוץ של בנו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ ג'וניור: "אם הייתה לי קערת סקיטלס והייתי אומר לכם שרק 3 מהן יהרגו אתכם, האם הייתם לוקחים חופן?-זו בדיוק בעיית הפליטים הסוריים".

+בניטה לנזר, מומחית פיתוח עסקי ויחסי משקיעים בתחום הבריאות, העבירה סדנה ליזמים במסגרת BeWell.Haifa-מיזם משותף לחברה הכלכלית לחיפה והמכון הישראלי לחדשנות. לנזר המליצה למשתתפים, שכדי לעשות רושם טוב על משקיעים עם הסטארט-אפ שלהם, הם צריכים להתייחס לנושא כמו לדייט רומנטי ולהתמקד בעשיית רושם אישי מוצלח יותר מאשר להציג פיתוח מוצלח, אחרת זה ייגמר במשפט הידוע: "אל תתקשר אלינו, אנחנו נתקשר אלייך".

+אלון בכר, מנכ"ל קבוצת ברונפמן פישר; אלירן דן, סמנכ"ל נכסים מניבים שיכון ובינוי; שוקי קבלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל; אפרת צור-פורת, סמנכ"לית השיווק, קפצו לבקר את ליטל שוורץ ששבה למקום ילדותה בקריות, לצורך צילום קמפיין חדש לקניון שער הצפון בקרית-אתא המשלב קניון וחנות ענק שלIKEA בהשקעה של כ- 2.5 מיליון ש"ח. בעמדת הבמאי אדם סנדרסון, בנו של דני סנדרסון .

+סמדר שיר קבלה פרס מפעל חיים לספרות ילדים של המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך, הפרס הוענק באירוע גמר התחרות הארצית לכותבים צעירים בתל-אביב. שיר סיפרה על הטקסט הראשון שכתבה בגיל 8 ועודדה את הסופרים הצעירים להמשיך ולכתוב.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully