וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AVT הישראלית נמכרת לפי שווי של כ-107 מיליון דולר

6.3.2017 / 12:58

החברה עוסקת במערכות בדיקה אוטומטית של איכות הדפסה, בקרת תהליכים, הבטחת איכות ובקרת צבע לשוק האריזות והתוויות ולדפוס המסחרי. הרוכשת היא ענקית הטכנולוגיה Danaher

לחיצת יד. ShutterStock
לחיצת יד/ShutterStock

אקזיט ישראלי: חברת ההיי-טק AVT (ר"ת Advanced Vision Technology) נמכרת לענקית הטכנולוגיה Danaher לפי שווי של מעל 100 מיליון דולר. דנאהר תרכוש את כל המניות של AVT תמורת 14.5 אירו למניה במזומן.

מועצת המנהלים של AVT אישרה פה אחד את העסקה והמליצה פה אחד לבעלי המניות לאשר את העסקה. העסקה כפופה לאישור בתנאים המקובלים, כולל אישור העסקה על ידי בעלי המניות של החברה. העסקה צפוייה להיות מושלמת במהלך הרבעון השני של 2017.


AVT ( 14 +19.81% ) הישראלית מהוד השרון נסחרת בבורסה הגרמנית ועוסקת במערכות בדיקה אוטומטית של איכות הדפסה, בקרת תהליכים, הבטחת איכות ובקרת צבע לשוק האריזות והתוויות ולדפוס המסחרי. החברה צפויה להפוך לחלק מחטיבת זיהוי המוצר של דנאהר.

מוצרי החברה נמכרים לספקיות הגדולות ביותר של מכבשי דפוס, לשוק מכונות האריזה והתוויות ולבתי דפוס מסחריים וחצי-מסחריים - כולל עיתונות ומכונות מיוחדות לשירותי דפוס באינטרנט.

מערכות בקרת איכות ההדפסה של AVT נמצאות בשימוש על ידי החברות המובילות בעולם בייצור אריזות ותגיות למוצרים, ומסייעות ללקוחות אלו לשפר את איכות המוצר מחד ולייעל את התהליכים התפעוליים שלהם מאידך.

המוצר המוביל של AVT ישולב בפתרונות של החברות Esko ו-X-Rite, מובילות עולמיות השייכות גם הן לחטיבת זיהוי המוצר של דנאהר. X-rite מציעה פתרונות בקרת צבע ההדפסה ו-Esko מציעה פתרונות לזרימת העבודה בתחום אריזות המוצר (Packaging workflow).

ירון לוטן, מנכ"ל חברת AVT: "זהו צעד משמעותי ומלהיב בהתפתחות של AVT, שייטיב עם הלקוחות שלנו כמו גם עם עובדי החברה. הפיכתנו לחלק מחטיבת זיהוי המוצר של דנאהר יחזק מאוד את היכולת שלנו ליישם את האסטרטגיה הנוכחית שלנו, ויאפשר לנו להביא מגוון פתרונות חדשניים ומשולבים לשרשרת הערך והאספקה של יצרני האריזות".

יואקים ויידמאניס, מנהל חטיבת זיהוי המוצר בדנאהר: "AVT הינה חברה יוצאת דופן שמתאפיינת במוצרים חדשניים, מותג מוביל בתחומו, צוות מסור וייחודי והזדמנויות מצוינות לצמיחה. אנו רואים את AVT כהשלמה טבעית לפורטפוליו העסקים של החטיבה, המשרתת את שרשרת הערך של ייצור האריזות והתגיות".

  • עוד באותו נושא:
  • אקזיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully