וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומאים נערכים: ראובן אדלר ימשיך עם שרון; אייל חומסקי יצטרף לבן אליעזר

גלית ימיני

6.11.2002 / 7:27

נתניהו יעבוד כנראה עם סמסונוב; תקציב רכש המדיה של המפלגות - 50 מיליון שקל



כשעה לאחר שראש הממשלה, אריאל שרון, העביר את הבקשה לפיזור הכנסת לנשיא המדינה, משה קצב, כבר התנהלו בענף הפרסום מגעים קדחתניים עם פוליטיקאים ומפלגות. אם יחליט שרון להתמודד בפריימריס לליכוד, צפוי לעבוד אתו הפרסומאי הוותיק וידידו הקרוב, ראובן אדלר מפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, שחבר אליו במערכות בחירות קודמות. אייל ארד וליאור חורב מחברת אקטיב 2000 וארנון פרלמן יהיו ממונים על הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי של שרון, שעמו עבדו בעבר.



עם בנימין נתניהו יעבדו ככל הנראה הפרסומאי גיל סמסונוב, בעבר דובר הליכוד וכיום שותף בפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, ומקורבי נתניהו שי בזק ואביב בושינסקי. כל השלושה עבדו עם נתניהו בתקופת כהונתו כראש ממשלה. רוני רימון מחברת יחסי הציבור ובר שנדוויק רימון כהן, ישמש יועץ אסטרטגי של נתניהו לפריימריס.



בפריימריס במפלגת העבודה ייעזר בנימין בן אליעזר בשותפו של אדלר, אייל חומסקי. חומסקי הוא ידיד ויועץ קרוב של בן אליעזר וכדי למנוע ניגודי עניינים בתוך אדלר חומסקי ורשבסקי, יעבדו אדלר וחומסקי באופן עצמאי. אם יזכו המועמדים, יקימו אדלר וחומסקי מטות נפרדים מחוץ למשרד וישכרו אנשי צוות בנפרד.



היועצים האסטרטגיים של בן אליעזר נמנו עם צוותו של אהוד ברק - טל זילברשטיין ויוני קורן. משה גאון, מנכ"ל פרסום באומן בר ריבנאי, בחר שלא לעזוב את משרדו השנה לטובת מפלגת העבודה, כפי שעשה עבור ברק בעבר.



ראש העיר חיפה, עמרם מצנע, יעבוד עם אבנר בראל מפרסום מקאן קשר בראל, ועם הפרסומאי אריה רוטנברג. האסטרטג ומנהל המטה לפריימריס יהיה בני כהן, שותפו של רוני רימון במשרד יחסי הציבור ובר שנדוויק רימון כהן, מקבוצת מקאן-ישראל.



עם המתמודד השלישי על ראשות העבודה, חיים רמון, יעבוד הפרסומאי דוד פוגל מפרסום פוגל לוין, ואולי גם חברו הקרוב משה תאומים, מבעלי פרסום גיתם BBDO.



בראש מטה הפרסום של מרצ יעמוד הפרסומאי דרור שטרנשוס מפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר, שעבד עם המפלגה בשתי מערכות הבחירות הקודמות. שטרנשוס יקים מטה נפרד עבור מסע הבחירות, אך גם ישכור אנשים מתוך משרדו.



תקציב הבחירות, כפי שנקבע בתקציב המדינה, הוא כחצי מיליארד שקל. לפי הערכות בענף הפרסום, תקציב רכש המדיה הוא כ-10% מסך תקציב הבחירות - כ-50 מיליון שקל. כ-3% בלבד מתקציב הבחירות הכולל, 15 מיליון שקל, יגיעו לידי הפרסומאים וצוותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully