וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאיטקס עושה סדר בבית: ממזגת את סאיטקס ויז'ן עם אפריון דיגיטל

אלי דניאל

6.11.2002 / 8:04

המיזוג יתבצע לפי יחס של 1:1; סאיטק עתידה להזרים הון נוסף לחברה הממוזגת בכדי לחזק איתנותה הפיננסית; השלמת המיזוג מותנית בתוצאות בדיקת נאותות הצפויה להסתיים עד סוף 2002



המהלך שהובילו בחודשיים האחרונים מנכ"ל סאיטקס , יהושע אגסי, ומנכ"ל כלל תעשיות , מאיר שני, בנוגע למיזוגן של סאיטקס ויז'ן ואפריון דיגיטל, הבשיל אתמול לכדי מזכר הבנות.



על פי ההסכם בין שני הצדדים, מיזוג שתי החברות יתבצע לפי יחס של 1:1, כאשר סאיטקס תזרים לחברה הממוזגת הון נוסף בכדי לחזק את איתנותה הפיננסית. השלמת המיזוג תהיה כפופה לתוצאותיה של בדיקת נאותות כמו גם לקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים, ובכוונת שני הצדדים להשלים את המיזוג עד לסוף שנת 2002.



סאיטקס ויז'ן, הנמצאת בבעלות מלאה של סאיטקס ומנוהלת ע"י דב עופר מזה כתשעה חודשים, מתמחה בייצור ומכירה של מכונות להדפסה בפורמט רחב, בעיקר עבור שוק פרסום החוצות. במחצית הראשונה של שנת 2002 היו לסאיטקס ויז'ן הכנסות של 41.9 מיליון דולר, והפסד תפעולי של 1.1 מיליון דולר.



אפריון דיגיטל, המתמחה בפיתוח מכונות הזרקת דיו מהירות לשוק הדפוס התעשייתי ומנוהלת ע"י מיכאל (מיקי) נגלר, מוחזקת בשיעור של כ-43% ע"י סאיטקס, כאשר כלל תעשיות ודיסקונט השקעות מחזיקות, כל אחת, בכ-14.5% ממניותיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully