וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכר הממוצע של ראשי אגפים ברשות שדות התעופה: 35 אלף ש'

זוהר בלומנקרנץ

6.11.2002 / 8:58



השכר הממוצע של ראשי האגפים ברשות שדות התעופה (רש"ת) מגיע ל-35 אלף שקל לחודש - כך אמר הסמנכ"ל לכספים וכלכלה, יעקב דיין, בישיבה פנימית של ועדת הכספים של מועצת המנהלים ברש"ת בשבוע שעבר. המדובר בשכר הגבוה ברש"ת. חברי הוועדה, בראשותו של יו"ר מועצת המנהלים, צבי שלום, הופתעו מהנתון, שנחשף ברש"ת לראשונה.



היום ייפגש מנכ"ל רש"ת, גבי אופיר, עם ועדי העובדים ברש"ת, בניסיון לגבש הסכמה על תוכנית הבראה שתכלול בין השאר הקטנת עלויות השכר או ויתור של העובדים על כמה אחוזים משכרם, כחלק מההתמודדות עם המצב הכלכלי הקשה של רש"ת.



הנתון מתייחס לשכר ברוטו של 54 ראשי אגפים, שנמנים עם דירוג הטכנאים, ההנדסאים, המהנדסים והאקדמאים ברש"ת. חשיפתו היתה חלק ממצגת בוועדת הכספים שדנה בדרכים לצמצם את ההוצאות לנוכח המשבר הכלכלי הקשה הפוקד את רש"ת.



מועצת המנהלים של רש"ת הטילה על ההנהלה לקצץ בעלויות השכר בסכום של יותר מ-100 מיליון שקל; הקיצוץ ייעשה הן בכוח האדם הן בעלויות הנלוות לשכר ב-2003.



עוד אישרה דחיית בנייתה של הזרוע הרביעית בטרמינל החדש בפרויקט נתב"ג 2000. סך ההשקעה הנדחית נאמד ב-57 מיליון דולר. בדיקה נוספת בדבר נחיצות ההקמה של הזרוע הרביעית ועיתויה תתקיים ב-2010-2009 או כשהיקף תנועת הנוסעים השנתי יגיע ל-9 מיליון נוסעים בשנה. להערכת ההנהלה, היקף תנועת הנוסעים יהיה ב-6.3 2002 מיליון נוסעים, נתון שאינו מצדיק בשלב זה את קיבולת הטרמינל החדש.



הסמנכ"ל ליחסים בינלאומיים ברש"ת, פנחס שיף, אמר בתגובה: "אין זה יאה להתייחס לכל מלה ולכל משפט הנאמרים במסגרת דיונים פנימיים של ועדות מועצת המנהלים של רש"ת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully