וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכני הביטוח: רמת השירות של סהר הטובה ביותר; מנורה - הגרועה

שלומי שפר

6.11.2002 / 8:58



לשכת סוכני הביטוח דירגה את חברות הביטוח לפי מספר התלונות שהוגשו נגדן ב-2001. הלשכה חישבה את מספר התלונות שהופנו אליה ביחס לדמי הביטוח בענף ביטוח הרכוש בתביעות צד ג'. החברה ששיעור התלונות שהוגש נגדה היה הגבוה ביותר היא מנורה - מספר התלונות נגדה ביחס לסך הפרמיות היה כ-30%. מרבית התלונות שהופנו כלפי החברה הן תלונות מנהלתיות, המתייחסות לזמן הטיפול הממושך בסילוק תביעות בחברה ועיכוב תשלום התביעה מעבר לזמן סביר.



מהתלונות שהופנו ללשכה ביחס למנורה עולה כי זמן הטיפול בסילוק תביעות צד ג' נע בין חודשיים לחצי שנה, ואף קיימת תלונה לגבי תביעה שהסתיימה לאחר כשנה.



לאחר מנורה מדורגת חברת שירביט ששיעור התלונות נגדה יחסית לכמות הפרמיות הוא 22%; אחריה ממוקמת חברת אי.אי.ג'י עם 18%; הכשרת היישוב - 15%; אליהו עם 9%; כלל ביטוח, הפניקס ומגדל עם 8%; ביטוח ישיר עם 7% ואיילון עם 6%. במקום האחרון והטוב ביותר ממוקמת חברת סהר עם 5%.



כמה מחברות הביטוח, ובראשן מנורה, הביעו תרעומת על הדירוג. החברות טענו כי הוא אינו מקצועי. נשיא לשכת סוכני הביטוח, יוסי מנור, אמר אתמול כי הלשכה מתכוונת להמשיך לדרג את יחס חברות הביטוח למבוטחים. לדבריו, הטיפול בתביעות צד ג' הוא עקב אכילס של הענף. מנור אמר כי מבוטחים רבים חשים עצמם נפגעים מתגובתן של חברות הביטוח, כאשר מדובר במענה למי שאינו מבוטח באותה חברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully