וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של 0.3% בתפוצת עיתונים בארה"ב בחצי השנה האחרונה; "USA טודיי" ו"וול סטריט ג'ורנל" המובילים

דפנה מאור

6.11.2002 / 11:14

נתוני התפוצה ללא שינוי רב; השינוי החד ביותר: "ניו יורק פוסט" זינק ב-10% על חשבון הטבלואיד המתחרה "דיילי ניוז"



"וול סטריט ג'ורנל" התקדם ב-1.1% בהיקף התפוצה שלו בחצי השנה האחרונה, בעוד שהעיתון הנפוץ ביותר בארה"ב המשיך להיות "USA טודיי", למרות נסיגה של 0.5% בתפוצתו. על פי נתוני התפוצה של העיתונים המובילים בארה"ב בחצי השנה שהסתיימה ב-30 בספטמבר, נרשמה נסיגה כוללת של 0.3% במכירות עיתונים.



השינוי הבולט ביותר בטבלה שפירסמה לשכת הבקרה לתפוצת עיתונים (ABC), היה גידול של 10.5% בתפוצה של "ניו יורק פוסט" לבית ניוז קורפ. העלייה כירסמה במעמדו של "דיילי ניוז" כטבלואיד המוביל בניו יורק, אשר איבד 2.5% מהיקף התפוצה. ניוז קורפ הורידה את מחיר ה"פוסט" בדוכנים בחצי, ל-25 סנט, והצליחה לצמצם את הפער מול "דיילי ניוז", המדורג שישי בתפוצה הלאומית. צוות העורכים של העיתון הוחלף כליל, והעיתון הגדיל את התפוצה בתקופה שלאחר התקפות הטרור בניו יורק.



מול הטבלואים של ניו יורק ממשיך לככב "ניו יורק טיימס" בעל הפורמט הגדול יותר, במקום השלישי ברשימת התפוצה.



הצמיחה הגדולה ביותר בתפוצה בקרב חמשת העיתונים המובילים היתה של "וול סטריט ג'ורנל", היומון הכלכלי, אשר צמח ב-1.1%. שיעור של 16% מהתפוצה היה במכירות נפח לחברות תעופה ובתי מלון. רק ל"USA טודיי" נרשמה תפוצת נפח גדולה יותר - של מיליון עותקים, או 46% מהתפוצה הכוללת. הנסיגה הקלה בתפוצה של היומון הפופולרי בארה"ב נזקפה לירידה בתעבורה האווירית העסקית בארה"ב.







בעיתוני יום א' נרשמה עלייה בתפוצה לששה מעשרה העיתונים המובילים. "ניו יורק טיימס; "לוס אנג'לס טיימס"; "שיקגו טריביון"; ו"דיילי ניוז" הובילו ברשימה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully