וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן רשם הפטנטים, עו"ד ישראל אקסלרד, מונה לפוסק בקניין רוחני

עינב בן יהודה

6.11.2002 / 14:32

משרד המשפטים: מינוי נובע מהצורך בשמירה על רמת פעילות ושירות גבוהה של האגף לרישום פטנטים עד שימונה רשם חדש במקום עו"ד גולדברג שפרש לפני כחודש מהתפקיד



מנכ"ל משרד המשפטים, עו"ד אהרון אברמוביץ', הודיע לסגן רשם הפטנטים, עו"ד ישראל אקסלרד, על מינויו כפוסק בקניין רוחני. שר המשפטים, מר מאיר שטרית, חתם על צו המינוי.



המינוי מסמיך את אקסלרד למלא כל תפקיד שיפוטי שממלא רשם הפטנטים, המדגמים וסימני המסחר. ממשרד המשפטים נמסר כי המינוי נובע מן הצורך בשמירה על רמת פעילות ושירות גבוהה של האגף לרישום פטנטים והרצון שלא לבצע שינויים וזעזועים עד אשר ימונה רשם חדש. עו"ד גולדברג, הרשם הקודם, סיים כהונתו לפני כחודש, זאת לאחר ארבע וחצי שנים בתפקיד.



הממשלה אישרה את מינויו של רשם הפטנטים באמצעות ועדת איתור. בראש הוועדה, אשר תחל בימים הקרובים בבחינת המועמדים לתפקיד, עומד אהרון אברמוביץ', מנכ"ל משרד המשפטים; וחבריה הם יעקב ברגר, המשנה לנציב שירות המדינה; פרופ' מיגל דויטש, איש אקדמיה בתחום הקניין הרוחני; השופט (בדימוס) אליהו וינוגרד, כנציג ציבור; וד"ר אלי אופיר, המדען הראשי במשרד התעשייה והמסחר. היום, יום ד', הינו היום האחרון להגשת מועמדות לתפקיד רשם הפטנטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully