וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל שוקי הון: הדולר צפוי לחזור ולעלות לעומת השקל

אמיר טייג

6.11.2002 / 14:43

מנכ"ל בית ההשקעות די.בי.אם: "הקדמת הבחירות טובה לשוק מהמשך שליטה של ממשלה צרה"

"למרות הירידות בדולר בימים האחרונים, אני לא רואה פסטרליות בשוק המט"ח בטווח הקצר בגלל חוסר הוודאות", אומר רונן יוסטר, סמנכ"ל בהראל שוקי הון. "הפעילים בשוק מצפים כי הנגיד האמריקאי יוריד היום את הריבית הדולרית ב-0.25% ויגדיל את פער הריביות. אך ללא הפתעה כמו הורדה חדה יותר, הדולר צפוי לתקן חזרה לעומת השקל לאחר ההודעה ולחזור ולעלות", אומר יוסטר.

אתמול העריך יוסטר כי המסחר בדולר בעקבות ההודעה על הקדמת הבחירות יתאפיין בעצבנות רבה עם נטיה לעליית שער הדולר לרמות עד ל-4.8 שקלים לדולר ואף יותר. יוסטר ציין כי גורמים נוספים משפיעים אף הם על המסחר בדולר וימשיכו למשוך אותו למעלה, בהם האיום העיראקי והעברת התקציב. "הדולר צריך יותר מיומיים על מנת לסמן את המשך המגמה שלו", אומר יוסטר, בהתייחסו להתחזקות השקל.

"הקדמת הבחירות טובה לשוק מהמשך שליטה של ממשלה צרה", כך אומר רמי דרור, מנכ"ל בית ההשקעות די.בי.אם. "הפעילים בשוק מעדיפים הליכה לבחירות מוקדמות, אשר יובילו לממשלה יציבה וחזקה אשר תוכל לקחת את העניינים הכלכליים הבוערים לידיים ולהפיח תקווה מסוימת לשינוי", אומר דרור ומוסיף כי "השוק היום עולה על רקע ציפיות אלו בלבד, מאחר שלא נוסף מידע כלכלי משמעותי עם הקדמת הבחירות".

גורם נוסף אשר משפיע לחיוב על המסחר הן ההתבטאויות של סוכנויות הדירוג בעקבות הקדמת הבחירות. "כל סוכנויות הדירוג הבהירו כי אינן צפויות לשנות את דירוג האשראי של ישראל כתוצאה ישירה של הקדמת הבחירות", אומר דרור. "הרבה סוחרים בוחרים ביומיים האחרונים לסגור פוזיציות שורט מול השוק, ולפיכך חלק מהעליות", מוסיף דרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully