וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: למרות מחיר השיא, טבע עדיין מהווה הזדמנות קנייה; האוגמנטין יתרום כ-150 מיליון דולר בשנה

אמיר טייג

6.11.2002 / 16:25

מעריכים כי ברבעון הרביעי יסתכם הרווח ב-120 מיליון דולר - כ-89 סנט למניה; מותירים המלצת "קנייה" ומעלים את מחיר היעד ל-86 דולר, כ-14% מעל מחיר השוק;



"למרות העליות האחרונות בשער המניה, אנו רואים בטבע הזדמנות קנייה, בהסתמך על שיעורי הצמיחה הצפויים, צנרת המוצרים העשירה והאווירה החיובית בארה"ב כלפי תרופות גנריות", כך כותבים כלכלני בנק הפועלים, ומעלים למניית החברה הגנרית את מחיר היעד ב-10% ל-86 דולר - כ-14% מעל מחיר השוק. העלאת מחיר היעד, בעיקר על רקע קבלת האישור המיוחל להשקת הגירסה הגנרית לאוגמנטין, הצפוי לתרום תוספת הכנסות שנתית של כ-150 מליון דולר.



רקפת אפטר מבנק הפועלים מעריכה כי ברבעון הרביעי יסתכמו המכירות של טבע בכ-705 מליון דולר, גידול של 24% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והרווח הנקי ב-120 מליון דולר - גידול של 35%, כלומר רווח נקי של 89 סנט למניה. אפטר מציינת כי במידה שטבע תזכה בפסיקת בית המשפט לשיווק ה-Remeron, הרי שהרווח לרבעון הרביעי ולשנת 2003 יהיה גבוה מתחזיות אלו.



בבנק הפועלים מציינים כי טבע נסחרת כיום במכפיל רווח נקי של 20 ביחס לרווחי שנת 2003. חברות גנריות דומות בארה"ב (כגון Mylan Labs, Ranbaxy, Andrx, Wyeth, ,Ivax ,Forest Labs Alpharma, Barr Labs, Watson) נסחרות לפי מכפילי רווח ממוצעים של 22 לרווחי שנת 2003.



למרות שרמת המכפילים הממוצעת של מתחרים בטבע גבוה מהמכפיל הנוכחי של החברה, אפטר מעריכה כי קיימת הצדקה למכפיל גבוה יותר לטבע על פני החברות המתחרות בה. צנרת מוצרים גנריים הגדולה בתעשייה, הנהלה איכותית, מובילות בשוק, פיתוחים אתיים, כל אלו מצדיקים להערכתה מכפיל רווח גבוה מהמכפילים הנהוגים בקרב חברות מתחרות.



אפטר מבססת את הערכת השווי של טבע על מכפיל רווח של 24 ל-12 החודשים הקרובים, ממנו נגזר מחיר היעד למניית החברה ל-12 החודשים הקרובים ברמה של 86 דולר, לעומת 78 דולר לפני כן. בנק הפועלים מותיר את המלצתו למניה על "קנייה".






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully