וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות מהוססות בעקבות נצחון הרפובליקאים ובהמתנה להורדת ריבית; פרייסליין צונחת ב-28%

דפנה מאור

6.11.2002 / 19:28

סיסקו עולה ב-1.8% לקראת פרסום הדו"ח לאחר הסגירה; אינטל עולה ב-0.7% לאחר שחזרה על תחזיות ההכנסות לרבעון הרביעי; מניית הביוטכנולוגיה אמג'ן נופלת ב-5.8%



המסחר בוול סטריט נפתח במגמה חיובית מהוססת לאחר נצחון המפלגה הרפובליקאית בבחירות לסנאט ולקונגרס. ארועים חשובים העומדים על הפרק היום הם פגישת הבנק הפדרלי בנושא הריבית, ודו"ח של סיסקו שיתפרסם לאחר הסגירה. לפי תחזיות השוק צפוי הבנק הפדרלי להוריד את הריבית ברבע אחוז. ככל הנראה מגולמת ציפייה זו כבר במחירי השוק.



סיסקו עולה ב-1.8% לקראת פרסום הדו"ח הרבעוני שלה היום לאחר הסגירה. החברה צפויה לדווח על רווח של 13 סנט למניה, על הכנסות של 4.5 מיליארד דולר. בתקופה המקבילה רשמה החברה רווח של 4 סנט למניה על הכנסות של 4.4 מיליארד דולר.



אינטל עולה ב-0.7% לאחר שחזרה על תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי. בדו"ח הרבעוני שהגישה לרשות ני"ע צופה יצרנית השבבים לרשום הכנסות של 6.5 מיליארד דולר ברבעון האחרון, בדומה לרבעון השלישי.



גולדמן סאקס וג'יי.פי מורגן צ'ייס קיבלו הודעה מרשות ני"ע, לפיה מתכננת הרשות לתבוע את הבנקים בתביעה אזרחית. התביעה נסובה סביב פרשיית הקצאתן של מניות בהנפקות חמות, שנחקרה בחודשים האחרונים על ידי הרשויות בארה"ב. על כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל" היום. מניית מורגן עולה ב-2.2%; גולדמן עולה ב-0.1%.



סוכנות הנסיעות המקוונת פרייסליין (סימול PCLN) צונחת ב-28%, לאחר שדיווחה אמש על תוצאות מאכזבות לרבעון השלישי. פרייסליין רשמה הפסד רבעוני נקי של 24.3 מיליון דולר ואיזון בשורת הרווח למניה בניכוי הוצאות חד פעמיות, לעומת תחזיות לרווח של סנט למניה. כמו כן, הזהירה החברה כי תוצאותיה ברבעון הרביעי ייפגעו משינויים עונתיים והוצאה על קיצוץ 65 משרות.



אמג'ן, חברת הביוטכנולוגיה הגדולה בעולם, נופלת ב-5.8% לאחר ש-UBS ורבורג הוריד המלצה על מנייתה ל"החזק" מ"קנייה". הורדת הדירוג נעשתה לאחר שאמג'ן דחתה פגישת אנליסטים כדי שתוכל לטפל בכמה נושאים דחופים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully