וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר יובל, לשעבר מנכ"ל אלביט ויז'ן סיסטמס, מונה למנכ"ל אינפוסייקלון

בעז בבאי

6.11.2002 / 17:17

יחליף את ד"ר רן גלעדי, מייסד משותף של החברה, אשר חזר לתפקידו כראש המחלקה להנדסת מערכות תקשורת באוניברסיטת בן גוריון



עופר יובל, לשעבר מנכ"ל חברת אלביט ויז'ן סיסטמס (EVS), מונה לתפקיד נשיא ומנכ"ל חברת הסטארט אפ הישראלית אינפוסייקלון, במקומו של ד"ר רן גלעדי, אשר חזר לתפקידו כראש המחלקה להנדסת מערכות תקשורת באוניברסיטת בן גוריון. גלעדי, מייסד משותף של החברה, ימשיך לשמש כיו"ר החברה.



יובל היה אחראי בשנתיים האחרונות על המפנה העסקי בחברת EVS. בין השנים 1985 ל-1990 שימש בתפקידים ניהוליים בחברה סאיטקס, שהאחרון שבהם היה סגן נשיא לתפעול.



אינפוסייקלון, המפתחת פתרונות לשיפור ביצועים של בסיסי נתונים ויישומים, השלימה ביולי גיוס של 7 מיליון דולר לפי שווי חברה של מעל 16 מיליון דולר אחרי הכסף. קרן ההון סיכון תמיר פישמן ונצ'רס וקרן ההון סיכון הגרמנית ווסט-שטיג פרטנרס הובילו את הגיוס, שבו השתתפו משקיעי הסיד בחברה בראשות ג'מיני ואינטל קפיטל.



אינפוסייקלון הוקמה בסוף שנת 2000 על ידי גלעדי ומיכאל שורמן, שנמנה על מייסדי חברת אלוט, המשמש כיום כמנהל הטכנולוגיה הראשי של אינפוסייקלון. בדירקטוריון החברה מכהנים שמיל לוי, שותף מנהל בקרן סקויה קפיטל ישראל; ד"ר האנס בטץ, מנכ"ל ווסט-שטיג; ויוסי סלע וליאור ברגר מקרן ג'מיני.



אינפוסייקלון, המעסיקה כיום 25 עובדים במרכז פיתוח בתל אביב, מפתחת התקן ישומי (appliances) עם יכולות חיפוש ואחזור מידע, המאפשרים ליישומים ארגוניים אינטרנטים וסלולריים, לתמוך בדרך מהירה, יעילה וזולה, במספר גדול של בקשות למידע ממאגרי תוכן ובסיסי נתונים שונים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully