וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מחשוב ישיר הסירה מועמדותה לרכישת ג'ון ברייס הדרכה; המועמדת המרכזית נותרה פורמולה

גולן פרידנפלד

6.11.2002 / 18:21

כפי שפורסם ב-TheMarker - ההצעה של קבוצת פורמולה היתה גבוהה יותר, ולכן מלכתחילה סיכוייה של מחשוב ישיר לרכוש את ג'ון ברייס הדרכה היו נמוכים



חברת מחשוב ישיר , המחזיקה בשליטה בחברת ג'ון ברייס מוצרים, הסירה את מועמדותה לרכישת השליטה בחברת ג'ון ברייס הדרכה. כפי שפורסם ב-TheMarker לפני יומיים, המועמדת המרכזית לרכישת ג'ון ברייס הדרכה הנה קבוצת פורמולה , המחזיקה בשליטה בחברת סיוון הדרכה, ומחשוב ישיר החליטה לפרוש מהמירוץ.



ההערכות הן כי הרכישה תבוצע לפי שווי של 4-5 מיליון דולר.



לאחרונה נקלעה מנטרג'י, החברה האם של ג'ון ברייס, לקשיים תזרימיים והיא פועלת כיום תחת צו הקפאת הליכים. חובותיה של מנטרג'י לבנקים נאמדים בכ-12.5 מיליון דולר. ג'ון ברייס, המושפעת אף היא מהקשיים של החברה האם, נאלצה לעכב את משכורות 170 עובדיה לחודש אוגוסט, ואלו שולמו בסופו של דבר בשלב מאוחר יותר.



ג'ון ברייס הדרכה מעסיקה נכון להיום כ-170 עובדים, מתוכם 140 בארץ ו-30 בחו"ל, בשלוחותיה של החברה באירופה. מחזור מכירותיה של החברה נאמד בכ-10-12 מיליון דולר, אולם הפעילות שתירכש מספקת כ-8 מיליון דולר מהמחזור האמור. על פי ההערכות, מתכוונות החברות לחסוך באמצעות המיזוג בעלויות הקבועות של החברות, ובראש ובראשונה הוצאות השכירות שלהן, הנאמדות בכ-1-1.5 מיליון דולר בשנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully