וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר ג'ורג' סורוס ועוד 3 אנשי עסקים צרפתים יועמדו למשפט מחר באשמת מסחר במידע פנים

רונן סרברניק

6.11.2002 / 21:09

הנאשמים מכחישים את ההאשמות כנגדם; התביעה מתייחסת למסחר במידע פנים במהלך הניסיון הכושל להשתלטות על בנק סוסייטה ג'נרל בשנת 1988



המיליארדר ג'ורג' סורוס ועוד 3 אנשי עסקים צרפתיים יועמדו למשפט ביום חמישי תחת האשמה של מסחר במידע פנים במהלך הניסיון הכושל להשתלטות על בנק סוסייטה ג'נרל בשנת 1988.



הנאשמים מכחישים את ההאשמות כנגדם, לפיהן השתמשו במידע פנימי אשר הנחה אותם לרכוש את מניות סוסייטה ג'נרל בזמן התפשטות שמועות על ניסיון ההשתלטות על הבנק. "זהו כתב תביעה מאוד שביר ולא רציני", אמר עו"ד של סמיר טראבולסי, אחד הנתבעים.



הנתבעים הנוספים הם ז'אן צ'רל-נורי, 53, בעל רוב מניות השליטה ברשת הקמעונות הצרפתית Casino Guichard Perrachon, וז'אן פייר פיירו, 89, לשעבר ראש בנק Banque Commerciale et de Gestion Rivaud. עו"ד ההגנה טוענים כי הארבעה לא מכירים זה את זה.



בשנת 1987 מכרה ממשלת צרפת את הבנק, כחלק מתוכנית ההפרטה, במחיר של 407 פרנק למניה (בזמנו 63 דולר). באוקטובר 1988 ניסה בנק ההשקעות הצרפתי Marceau Investissement להשתלט על סוסייטה ג'נרל, אך עליית מחיר מניית הבנק ליותר מ-600 פרנק מנעה את ההשתלטות. תוך כשנה ירדה מניית הבנק למחיר של 260 פרנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully