וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטרו האנליסטים של סלומון סמית ברני, ויקטור הלפרט ורובין נזרזדה

אילן מוסנאים

6.11.2002 / 21:22

כך נודע ל-TheMarker; הלפרט כיסה ביחד עם נזרזדה 13 מתוך 21 המניות המסוקרות באופן קבוע ע"י בית ההשקעות האמריקאי, שפיטר לפני 3 ימים 2 מתוך 9 הבנקאים להשקעות במשרדו שבת"א



האנליסט ויקטור הלפרט ועוזרו רובין נזרזדה מבית ההשקעות האמריקאי סלומון סמית ברני פוטרו הבוקר (שעון ניו יורק). כך נודע ל-TheMarker. לשניים נאמר כי עד שעות הערב עליהם לפנות את חפציהם מהמשרדים שבהם עבדו במשרדי בית ההשקעות בניו יורק.



ידיעה ראשונה על פיטוריהם הצפויים של השניים התפרסמה ב-TheMarker לפני שבוע. לפני שלושה ימים פוטרו שניים מתוך תשעת הבנקאים להשקעות במשרדי סלומון סמית ברני בתל אביב.



הלפרט, שהועסק בבית ההשקעות בסך הכל כשש שנים וחצי, כיסה ביחד עם נזרזדה 13 מתוך 21 המניות המסוקרות באופן קבוע על ידי סלומון סמית ברני - מניות קומברס , טי.טי.איי , ויריאנט , סרגון , צורן , אורבוטק , אי.סי.טל , ורינט , די.אס.פי.ג'י , נייס , אם סיסטמס , רדוויז'ן ואלווריון .



פיטורי הלפרט, נזרזדה ושני הבנקאים האחרים נעשו במסגרת מהלך שכלל פיטורים של אנליסטים ובנקאים להשקעות במשרדי סלומון סמית ברני בכל העולם.



גם בנקאים, אנליסטים, סוחרים ואנשי שיווק של בתי ההשקעות ליהמן ברדרס, גולדמן סאקס, CSFB ומורגן סטנלי שעסקו בפעילות הקשורה לישראל פוטרו לאחרונה או עזבו את עבודתם.



מסלומון סמית ברני לא התקבלה תגובה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully