וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי חינם השיקה מותג פרטי למוצרי ניקיון: "המחירים יהיו נמוכים ב-15%-20%"

22.3.2017 / 10:20

הרשת השקיעה 3 מיליון במותג perfect שכולל 100 מוצרים בתחומי הניקיון והכביסה, טיפוח הבית, מוצרי נייר ומוצרים חד פעמיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרים של המותג הפרטי פרפקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת חצי חינם השיקה מותג בית בקטגוריות הנון-פוד, שייקרא "פרפקט" (Perfect). עד כה שיווקה הרשת מותג פרטי בתחום מוצרי יסוד במזון, דוגמת קמח, סוכר וקטניות. הרשת השקיעה במותג Perfect 3 מיליון שקל, והוא כולל כ-100 מוצרים בתחומי הניקיון והכביסה, טיפוח הבית, מוצרי נייר, מוצרים חד פעמיים וטואלטיקה, וברשת מציינים כי הם נמכרים במחירים הנמוכים ב-15%-20%.

מוצרי המותג כבר מוצעים למכירה בשבעת סניפי הרשת בארץ. "הרעיון היה לפתח קו מוצרי בית, של מוצרים איכותיים במחירים משתלמים. התחלנו בהרצה שקטה של פרפקט לפני כמה חודשים, בכוונה להגיע למסה של מוצרים ולאפשר ללקוחות להתנסות בהם", אמרה אורית שלום-בג, מנהלת השיווק והפרסום של הרשת ובתו של אחד מבעלי הרשת, זקי שלום.

היקף המכירות של פרפקט ברשת כבר מגיע ל-7 מיליון שקל בחודש ונמצא במקום גבוה במכר ברשת בכל קטגוריות הנון-פוד. ברשת מציינים כי המוצרים נמכרים במחירים הנמוכים משמעותית מהמותגים המוכרים כמו סנו, חוגלה, פלמוליב ואחרים.

מחירים לדוגמה: נייר טואלט פרפקט 32 גלילים - 24.90 שקל, סבון כלים פרפקט 750 מ"ל 24% חומר פעיל - 4.90 שקל, אקונומיקה מבושמת או סמיכה 4 ליטר - 7.90 שקל, ג'ל כביסה מרוכז 3 ליטר - 14.90 שקל.

"הבחירה בשם פרפקט היא אסטרטגית, ואנחנו מאמינים שהלקוחות יידעו להבחין שהם שלנו ולא נמצאים בשום מקום אחר", אומרת שלום-בג. "אנחנו גם בכוונה לא קוראים לזה 'מותג פרטי' שנתפס כזול ולא תמיד איכותי, כיוון שפה בפירוש לא התפשרנו, ולכן השם 'פרפקט' מתאים במיוחד. נשמור על פער של 15%-20% מול המותגים המובילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully