וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז הבילויים החדש של גוש דן: צפו בקניון עזריאלי ראשונים החדש

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

23.3.2017 / 8:01

שפע של מותגי אופנה, אשר חלקם בבלעדיות, מגוון רחב של מסעדות, אטקרציות לכל המשפחה ועיצוב מרשים וייחודי. קניון עזריאלי ראשונים החדש שנפתח החודש בעיר היין עתיד להפוך למוקד הבילוי והפנאי של תושבי הסביבה וגוש דן. צפו

צילום מסך

ראשון לציון מתחדשת החודש במרכז בילוי ופנאי חדש עם פתיחתו של קניון עזריאלי ראשונים בעיר. הקניון הוא המרכז המסחרי הנגיש ביותר באזור, הן מבחינת תחבורה הציבורית והן בתחבורה הפרטית. הוא נמצא על מפגש הכבישים 431 ו-412 ומעל תחנת הרכבת "ראשונים" ומסוף האוטובוסים העירוני. הקניון כולל חמש קומות חניונים תת קרקעיים, לנוחיותם של מבקרים מכל הארץ.

בסמוך לקניון ממוקמות שכונות מגורים ותיקות, ובימים אלו נבנות עוד אלפי יחידות דיור אשר יחוברו לקניון בגשר מיוחד, ותושביהן יוכלו ליהנות מבילוי משפחתי בקניון במרחק הליכה.
בקניון תוכלו למצוא מותגים חדשים בארץ כמו למשל פוט-לוקר וסופר-דריי והסניף הראשון של H&M בראשון לציון וכמו כן גם H&M HOME וגם סטרדיוריוס, מנגו ועוד חנויות ביגוד רבות.

במקום קיים מתחם מסעדות איכותיות שבא לנפץ את תדמית הקניונים ככאלה שמציעים רק ג'אנק פוד. למעשה, מעבר לסניף מקדונלד'ס אחד (שבהתאם למדיניות הרשת, שינה אף הוא את תפריטו מקצה לקצה), לא תמצאו ג'אנק פוד בכל הקניון.

העיצוב של הקניון מרשים במיוחד והוא מאוד מרווח. בזכות תקרת המשולשים, נכנס הרבה אור טבעי לתוך המקום ויוצר אווירה חמימה ונעימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully