וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מעשים טובים במגה ספורט

רונית מטיאס

29.3.2017 / 9:48

ליאת מוליוב מפיקה, עופר קיש מקודם, אבי פרידמן משיק, דדי שוורצברגר פותח

תורמים ונהנים

שלום וליאת מוליוב, עופרה וישראל רייף. רפי דלויה,
שלום וליאת מוליוב, עופרה וישראל רייף/רפי דלויה

משפחת מוליוב, בעלת קבוצת MGS ערכה ערב התרמה במסגרת יום מעשים טובים. הקבוצה, בעלת רשת חנויות "מגה ספורט" בישראל, החליטה לשלב בין ערכי הקבוצה וערכי חג הפסח, ובשיתוף העמותה לקידום החינוך בתל אביב –יפו, הפועלת מזה 35 שנים בקרב אוכלוסיות מצוקה, הרימו ערב במתחם 'נור' ביפו ביוזמת ובהפקת ליאת מוליוב. ארוחת ערב של ד"ר שקשוקה, הנחיה וסטנד-אפ של צביקה הדר, הופעות של עינת שרוף, רותם כהן וליאור קקון. הכנסות הערב לחלוקת מזון ל-3,500 משפחות מצוקה, מתוכן כ-800 של ניצולי שואה.

בני מורן. רפי דלויה,
בני מורן ולי סלע/רפי דלויה
חיליק לסרי ורמי שביט. רפי דלויה,
חיליק לסרי ורמי שביט/רפי דלויה
רותם כהן, צביקה הדר, עינת שרוף, עופרי קקון. רפי דלויה,
רותם כהן, צביקה הדר, עינת שרוף, ליאור קקון/רפי דלויה

ממריאים

אבנר גורדון,  עופר קיש, הייקה בירלנבך ואקסל הילגרס רולף קולר. רונית מטיאס,
אבנר גורדון, עופר קיש, הייקה בירלנבך ואקסל הילגרס רולף קולר/רונית מטיאס

הנהלת קבוצת לופטהנזה ערכה ארוחת צהריים במתחם קסטיאל בהשתתפות הייקה בירלנבך - סגנית נשיא בכירה למכירות בקבוצת לופטהנזה ומנהלת מסחרית ראשית פעילות לופטהנזה בפרנקפורט, ואקסל הילגרס-מנהל מכירות אזורי לאזור רוסיה, חבר העמים וישראל. בירלנבך אמרה כי אזור הים התיכון תמיד הקסים אותה וישראל היתה ועודנה בין השווקים החשובים לקבוצת לופטהנזה הגלובלית וב-2016 הניבה החברה מכירות בסך 31.7 מיליארד אירו.

באירוע צוין מינויו של עופר קיש כמנכ"ל הנכנס של הקבוצה בישראל וטל מושכל, שקודם לנהל את יחסי הצבור של הקבוצה בצפון ודרום אמריקה. באירוע נפרדו מרולף קולר, שכיהן כמנכ"ל בישראל ב-3 השנים האחרונות ופורש לגמלאות לאחר למעלה מ- 30 שנה, ומאבנר גורדון שניהל את סוויס מאז הושקה ב-2001.

מאוחדים במסה

אביב משה איווי פרץ אבי פרידמן מיקי שמו. אביב חופי,
אביב משה איווי פרץ אבי פרידמן מיקי שמו/אביב חופי

אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס, ערך ארוחת צהריים במסעדת מסה, במהלכה הכריז על השקת מחלקת העסקים החדשה של החברה-פולאריס, ועל השקת מטוס חדש ER 777-300 בקו לניו-יורק שמשמעותו תוספת משמעותית של 100 מושבים לכל כיוון כחלק מהחלטת יונייטד איירליינס להמשיך בתנופת התחדשות הקווים לניו-יורק ולסן-פרנסיסקו. המוזמנים התנסו בחוויית השינה החדשה של פולאריס שחרטה על דיגלה גם דגש קולינרי עליו ניצח אביב משה, שיחד עם מאיר אדוני ששהה בני-יורק, אחראים על התפריטים בטיסות יונייטד, על הקינוחים הקונדיטור מיקי שמו.

לוכד היסטוריה

אמנון דיק, אופיר אקוניס, דן תדמור, חנה פרי זן, עדי אקוניס, בני פרי זן. אביב חופי,
אמנון דיק, אופיר אקוניס, דן תדמור, חנה פרי זן, עדי אקוניס, בני פרי זן/אביב חופי

בבית התפוצות נפתחה התערוכה "לוכד ההיסטוריה" - תערוכה רטרוספקטיבית העוסקת בחייו וביצירתו של הצלם דייוויד סימור המכונה שׁים, כשלראשונה מוצגים בתערוכה צילומי צבע שצילם שׁים בשנותיה הראשונות של מדינת ישראל.

אירוע בסטייל

רינת אביבי מיכל מגן. רונית מטיאס,
רינת אביבי מיכל מגן/רונית מטיאס

מנכ"לים מובילים ודוגמניות, נפגשו השבוע באירוע שערך מגזין "גו סטייל" במתחם האירועים "שבע", בתל-אביב, מסיבת האופנה הגדולה, נערכה בשיתוף מותגי האופנה LANVIN שהשיקו את הבושם "מודרן פרינסס", וחלקו לנשים דוגמיות של הבושם וכתרים מנצנצים, תכשיטי פנדורה ורשת "ג'קי או" ו"סאלי הנסן", שבנו במקום מיני מכון יופי למריחת לק. בין מתחמי האופנה הוצב בר עם בירה הוגרדן רוזה ועמדת סושי.

איציק לוי, דני לוזון. רונית מטיאס,
איציק לוי, דני לוזון/רונית מטיאס
ירדן הראל ליאת קופלמן לוי. אביב חופי-ענת מוסברג,
ירדן הראל ליאת קופלמן לוי/אביב חופי-ענת מוסברג
רון ברק ונועה ויינפרס. ערן בן עמי,
רון ברק ונועה ויינפרס/ערן בן עמי

עדיקא סטייל

דור קורבינר אגם רודברג. אביב חופי,
דור קורבינר אגם רודברג/אביב חופי

דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika - אתר שופינג האופנה המוביל, ואורנה אלוביץ', המשנה למנכ"ל, חגגו יום הולדת 5 לאתר והשקת חנות קבועה בדיזינגוף סנטר בתל-אביב. החנות ששופצה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, משתרעת על-פני 3 קומות. החנות הקבועה תאפשר ללקוחות המכורים למותג לפגוש מקרוב את הפריטים מחוץ למרחב הווירטואלי.

אפי רוזנהויז דדי שוורצברגר. אביב חופי,
אפי רוזנהויז דדי שוורצברג/אביב חופי

בחוגגים: אגם רודברג, שחתמה לשנה נוספת כפרזטורית ובן זוגה איש העסקים דור קורבינר, דן ואלון פילץ, בעלי ומנהלי דיזנגוף סנטר, אפי רוזנהויז, יו"ר גולף, ורד רוזן, אירינה שלמור, מירי טוכמאייר.

פלאטו שרון, סנדרה רינגלר, אורנה אלוביץ,  שלי גפני. אביב חופי,
פלאטו שרון, סנדרה רינגלר, אורנה אלוביץ, שלי גפני/אביב חופי

יוצאים מהבוץ

דרור לוי דומינק רומנו ויעל דהן. מתן וייס,
דרור לוי דומינק רומנו ויעל דהן/מתן וייס

דרור לוי, מנכ"ל BSO, מי שהביא לישראל את אתגר האקסטרים הבינ"ל The Mud Day, ערך אירוע בחסות ראשית של ריבוק ישראל, סמל"ת - יבואנית טנדר פיאט פולבק ורשת מכוני הכושר זאוס. לוי וחברת ASO הצרפתית - האחראית לאירועי ספורט מהגדולים בעולם ביניהם מרוץ פריז דקר וטור דה פראנס, ואיש העסקים המיליארדר היהודי-צרפתי דומיניק רומנו, שהביאו לישראל את הפורמט שכבש מעל 200,000 איש בעולם חגגו עם רון חולדאי, שגרירת צרפת הלן לה גאל, שמעון טלמור, מנכ"ל ובעלים T&M ישראל, יהודה מימון, מנכ"ל רשת זאוס , יעל דהאן, מנהלת שיווק ריבוק , יוני בר-טוב, סמנכ"ל החטיבה העסקית סמלת.

זהירות צבע טרי

אילן קפון, יפעת גוריון, צחי ארבוב וזיו יעקובי. רפי דלויה,
אילן קפון, יפעת גוריון, צחי ארבוב וזיו יעקובי/רפי דלויה

צחי ארבוב ואילן וזיו יעקבי, בעלי אקרו נדל"ן, ערכו ביריד צבע טרי במוזיאון הטבע באוניברסיטת ת"א, ארוחת-בוקר ללקוחות נבחרים. בתכנית הרצאה של סיגל מרדכי, מנכ"לית סותבי'ס ישראל, על הקשר בין השקעות לאמנות וסיור בתערוכה. כחלק מהחלטת החברה להעמיק תמיכתה בעולם האמנות הישראלי, המוזמנים בחרו יצירת אמנות מקורית יחידה בגודל גלויה - כחלק מ"פרויקט הגלויה הסודית" - פרויקט חברתי של היריד שהכנסותיו תרומה למרכז מאירהוף למלגות לנוער מצטיין באמנות ממשפחות מעוטות יכולת. אילן קפון אמר כי החיבור לצבע טרי הוא טבעי כי בנדל"ן, כמו באמנות, מדובר בנכסים המשתבחים לאורך השנים ומעלים את שווים.

אורלי שרם ורז'ין גנזי. רפי דלויה,
אורלי שרם ורז'ין גנזי/רפי דלויה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לני רקאנטי ושירה פרבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברה וכלכלה

בועז מולדבסקי, יורם דבש, משה בוגי יעלון, שמואל שניצר, חזי בלום. אלעד גוטמן,
בועז מולדבסקי, יורם דבש, משה בוגי יעלון, שמואל שניצר, חזי בלום/אלעד גוטמן

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים, אירח את משה (בוגי) יעלון במועדון הכלכלי-חברתי של בורסת היהלומים ברמת גן. יעלון אמר כי היה שר הביטחון והרמטכ"ל אך עתה הוא דוד של סטטיק וזה לא רע בכלל. בוגי הרצה על "הכלכלה והחברה בישראל והצורך במנהיגות" וציין כי העם מנווט היום דרך סקרים ובאמצעות לייקים בפייסבוק וזה מזיק וכי צריך לנווט לא לפי מה שפופולארי אלא לפי מה שנכון.

חברות ומעצבות

יפית אטיאס ולינור אברג'יל. אביב חופי,
יפית אטיאס ולינור אברג'יל/אביב חופי

לינור אברג'יל ויפית אטיאס, ביתו של רמי לוי, מבעלי שיווק השקמה, השיקו את LYA –UNCOVER YOUR STORY - חנות אונליין לנשים מכל הסקטורים. במפרגנים הבעלים אורון כלפון, מבעלי גאגא בוקינג, ורפי אטיאס; עדינה ורמי לוי ועליזה וג'קי אברג'יל. השתיים סיפרו כי LYA נוצרה בעקבות רצון אמיתי של נשים להתלבש בצורה מכובדת וצנועה, אופנתית ובסטייל.

אדוני בביתן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארז אייזנברג מאיר אדוני ארז אייזנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק "יינות ביתן", והשף מאיר אדוני נפגשו בצילומי פרויקט מתכונים מיוחד לפסח. עכשיו גם אתם תוכלו לבשל כמו שף עם חוברת מתכונים מיוחדים של אדוני שתחולק בסניפי הרשת.

עולם הילדים

סיגל כספי, דן איתמר, יעל אמסלם , זיו איתמר, עמית בהדני, ליהיא בן אבו. אלעד גוטמן,
סיגל כספי, דן איתמר, יעל אמסלם , זיו איתמר, עמית בהדני, ליהיא בן אבו/אלעד גוטמן

שמעון בוסקילה, מבעלי קבוצת בריל, יעל כספי סמנכ"לית שיווק, דן איתמר סמנכ"ל תפעול, ויעל אמסלם, מנהלת המותג, השיקו את קולקציית סולוג לאביב-קיץ 2017 בלה-לה-לנד בתל-אביב. בוסקילה אמר כי הם רואים בעובדי/מנהלי רשת סולוג ובני משפחותיהם, חלק בלתי נפרד מהפעילויות והעשייה היום יומית.

דורון ספיר ואריאל קפון. אלירן אביטל,
דורון ספיר ואריאל קפון/אלירן אביטל

אירוע ממוחזר

אמש נחנך בפארק המחזור חירייה מפעל ה- RDF - מפעל מיון ומ?חזור פסולת ממנה מייצרים דלק חלופי לייצור מלט במפעל נשר.מדובר במפעל הגדול ביותר שקם עד היום בישראל, ונחשב לאחד הגדולים בעולם. המפעל הוקם בעלות 400 מיליון דולר על-ידי איגוד ערים דן, חברת ורידיס המתמחה בתחום שרותי איכות הסביבה ויצרנית המלט נשר.

במשיקים: שרגא ברוש יו"ר התאחדות התעשיינים, ישראל דנצינגר מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, מנהל קרן ההשקעות אוק טרי- בטיסט וסיה ונשיא ארגון האשפה העולמי אנטוניס מטרופולוס.

בקטנה

+חיים רייך, מנכ"ל ומבעלי רשת בגיר, ופיראס ג'בארין, יבואן מותג שמלות הכלה TARIK EDIZ מהשיקו בחיפה חנות קונספט לבגדי נשים וגברים לאירועים הורי משפחות רייך וג'בארין, קיימו בשנות ה-70 שיתוף פעולה עסקי בתחום הביגוד. רייך אמר כי גילו ביקוש גדול באזור הצפון לחנות משותפת "גדלנו וצמחנו לתוך תחום ההלבשה ואין לי ספק שנענה על הצורך של תושבי האזור לביגוד אלגנטי ואיכותי".

+ יעקב עמנואל ודורון פלד, מבעלי אילנית-יבואנית ומשווקת לגו בישראל, ערכו הקרנת בכורה לסרט באטמן בשיתוף ערוץ יס זום בצופים אייל כרמי המנכ"ל וליטל בקר מנהלת השיווק ליטל בקר.

- בזאפה ירושלים נערך ערב ידידים של מכון סאמיט שעוסק בשיקום צעירים נפגעי נפש ובטיפול במשפחות אומנה לתינוקות וילדים בסיכון. בתכנית ההצגה "בטי-פול" של קבוצת התיאטרון של מכון סאמיט.

= 'גרופון ישראל', הודיעה כי קרן הפרייבט אקוויטי סקיי בשיתוף הנהלת "גרופון ישראל" בראשות המנכ"ל, תומי שנפלד, רכשו מהחברה העולמית את השליטה בחברת 'גרופון ישראל', שנפלד, וחברי ההנהלה הבכירים ועובדיה ימשיכו לכהן בתפקידיהם ולהוביל את החברה גם לאחר סיום תהליך הרכישה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully