וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואן בקרדי בריזר חשוד בעבירות מס ב-300 אלף שקל

אסף ברגרפרוינד

7.11.2002 / 9:40

ע"פ החשד, ייבא עובדיה צוריאל בשנתיים האחרונות מאות אלפי בקבוקי משקה והגיש למכס חשבוניות מזויפות של מחירים הנמוכים ב-30% מהמחירים האמיתיים



יבואן המשקאות אלכוהוליים בקרדי ברייזר וסמירנוף אייס, עובדיה צוריאל, שוחרר אתמול בערבות בבית המשפט השלום בתל אביב, לאחר שנחקר בבית המכס ביפו בחשד להתחמקות מתשלום מס בהיקף של 300 אלף שקל. חוקרי המכס עודד נצר וששי עידן אמרו כי על פי החשד ייבא צוריאל בשנתיים האחרונות מאות אלפי בקבוקי משקה והגיש למכס חשבוניות מזויפות. לטענת החוקרים, המחירים שהופיעו על החשבוניות המזויפות היו נמוכים ב-30% מהמחירים שבהם נרכשו בקבוקי המשקה בפועל; כך התחמק צוריאל מתשלום מכס על הבקבוקים שייבא.



החוקרים הוסיפו כי בחיפוש בבית העסק של צוריאל נתפסו החשבונות האמיתיים שהוציא ספק בקבוקי המשקה בדרום אפריקה. החוקרים טענו שבידיהם ראיות לכאורה כי צוריאל ביצע עבירות נוספות של השתמטות מתשלום מכס בהיקף של מאות אלפי שקלים.



בחקירתו במכס טען צוריאל כי הדפיס את החשבונות במחשב שלו בישראל, אך לא ביצע הנמכת מחירים. לטענתו, הספק מדרום אפריקה איפשר לו לעשות זאת. ואולם לטענת החוקרים, צוריאל סירב ליצור בחקירה קשר עם הספק במטרה לאמת טענה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully