וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אלטק קיצצה את שכר עובדיה בהיקף של עד 10%

עינב בן יהודה

7.11.2002 / 11:18

מנכ"ל אלטק, המעסיקה כ-300 עובדים, בהתייחסו להערכות כי החברה תאלץ לפטר עובדים בתקופה הקרובה: "לשמועות אלו אין כל יסוד"

חברת אלטק מפתח תקווה קיצצה לאחרונה את שכר עובדיה בהיקף של עד 10%; כך נודע ל-TheMarker. החברה, המעסיקה כ-300 עובדים, ביצעה צעד זה במטרה לצמצם עלויות, יחד עם צעדים נוספים בהם נקטה.

מנכ"ל ונשיא החברה, אריה רייכרט, אישר את הנתונים והוסיף כי השכר קוצץ באופן מדורג וכי עובדים בעלי שכר נמוך לא נפגעו מהקיצוץ. בתגובה להערכות כי החברה תאלץ לבצע בתקופה הקרובה סבב פיטורים, אמר רייכרט בתגובה: "לשמועות אלו אין כל יסוד. לא ניתן להתעלם מהירידה במחזור הפעילות, אבל למרות ירידה זו היקף העבודה לא השתנה".

החברה מייצרת מעגלים מודפסים ונסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי של כ-2.5 מיליון דולר. הכנסות החברה לרבעון השני הסתכמו ב-5.9 מיליון דולר, בדומה לתוצאות הרבעון הראשון של 2002 ולעומת 6 מיליון דולר ברבעון המקביל. חברת קובטרוניק, אשר במהלך הרבעון השני של 2002 השלימה אלטק רכישת 76% ממנה תמורת 2 מיליון דולר, תרמה 196 אלף דולר להכנסות.

ההפסד הנקי הסתכם ב-233 אלף דולר, לעומת הפסד של 244 אלף דולר ברבעון הקודם והפסד של 194 אלף דולר ברבעון המקביל. החברה סיימה את הרבעון השני עם מזומנים בגובה של 2.5 מיליון דולר, גידול של 800 אלף דולר לעומת הרבעון הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully