וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור שטרום אישר מיזוג די.בי.אי.סי אינטרנשיונל עם Cape Gate Holdings ו-Miriam

אלי דניאל

7.11.2002 / 14:08

במסגרת העסקה תמכור דסק"ש החזקותיה (50%) בחברה המחזיקה ביהודה רשתות פלדה; היקף העסקה מוערך ב-3 מ' ד'; השקעתה של דסק"ש בדי.בי.אי.סי רשומה לפי עלות של 14 מ' ש'



הממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, אישר אתמול את עסקת המיזוג בין חברת די.בי.אי.סי אינטרנשיונל לבין החברות Cape Gate Holdings ו-Miriam. שתי חברות אלה מחזיקות ב-50% ממניותיה של די.בי.אי.סי ובמסגרת עסקת המיזוג הן ירכשו את יתרת המניות המוחזקות ע"י חברת דיסקונט השקעות . ככל הידוע, עסקה זו אמורה להתבצע לפי שווי חברה של כ-6 מיליון דולר, כך שדיסקונט השקעות צפויה לקבל לידיה כ-3 מיליון דולר. ההשקעה במניות די.בי.אי.סי רשומה בספרי דיסקונט השקעות לפי עלות מתואמת של כ-14 מיליון שקל, כך שהיא אינה צפויה לרשום רווח או הפסד הון מהותיים בגין העסקה.



די.בי.אי.סי אינטרנשיונל היא חברת אחזקות פרטית ובין החזקותיה ניתן למצוא את ההחזקה בהון המניות של חברת יהודה רשתות פלדה בע"מ, העוסקת, בין היתר, בייצור רשתות ובייצור והתקנת גדרות. שתי החברות - Cape Gate Holdings ו-Miriam - הן חברות אחזקה זרות המחזיקות במשותף ב-80% מהון המניות של חברת ברזלן בע"מ - חברה אשר עיקר פעילותה הוא בייצור חוטי פלדה מגולוונים (מצופים, מעובדים).



בעלי השליטה בשתי החברות הזרות הם בני משפחת קפלן הדרום אפריקאים, ובראשם מנדל קפלן.



הממונה אישר את המיזוג לאחר שנועץ בוועדה לפטורים ולמיזוגים, ולאחר שבדיקת המחלקה הכלכלית ברשות ההגבלים העסקיים העלתה כי המיזוג הוא בעל היבטים אנכיים בתחום החוטים המגולוונים. ברשות הסבירו כי לאור העובדה שבתחום זה קיים ספק מקומי נוסף וקיים גם יבוא משמעותי, ומכיוון שכבר כיום קיימים קשרי בעלות בין ברזלן לבין יהודה רשתות פלדה, חיזוק הזיקה בין החברות אינו מעלה חששות תחרותיים, ועל כן הוחלט לאשר את המיזוג.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully