וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים נותן לכם לבחור: איזה עסק אתם רוצים ליד הבית?

3.4.2017 / 8:57

סופרמרקט? מספרה? בית קפה? בנק הפועלים יוצא במהלך במסגרתו יאסוף מידע על העדפות התושבים בערים השונות לגבי סוג העסק החסר להם בקרבת ביתם ויעביר את המידע ליזמים המבקשים לפתוח עסק

חנות מכולת סופרמרקט. ShutterStock
חנות מכולת סופרמרקט/ShutterStock

איזה עסק הייתם רוצים שייפתח אצלכם בשכונה - מספרה, חנות בגדים או בית קפה? בנק הפועלים יוצא במהלך חדשני תחת השם "מה חסר לכם בשכונה" המציע לתושבי שכונות ברחבי הארץ לבחור איזה סוג עסק היו רוצים לראות. במסגרת המהלך, בנק הפועלים יבקש מתושבי השכונות ברחבי הארץ להצביע באתר אינטרנט ייעודי, שנבנה לצורך המהלך, איזה עסק הם היו רוצים שייפתח במיקום זה. במקביל, בעלי עסקים אשר שוקלים להקים עסק בשכונה יקבלו את המידע מהסניף, כמידע תומך החלטה בפתיחת העסק שלהם.

בתפיסת הבנק מהלך זה יכול לסייע לעסקים הקטנים לשפר את שרידותם הכלכלית. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 50% מהעסקים הקטנים בארץ ייסגרו בטווח של 5 שנים. אחת הסיבות המרכזיות היא שלעסקים קטנים, בניגוד לגדולים, אין את היכולת הכלכלית לבחון אסטרטגית את כדאיות הקמת העסק, להעריך את הביקושים ולהבין את הרלוונטיות של העסק העתידי. כתוצאה מכך, לא מעט עסקים נשארים יתומים מלקוחות ולא מצליחים להחזיק מעמד.

מהלך "מה חסר לכם בשכונה" נועד לענות על צורך זה, ולספק לעסקים מידע מעודכן וממוקד בנוגע לצרכים של תושבי קהילות שונות בישראל. במסגרת המהלך, בנק הפועלים יעשה שימוש במשאבים העומדים לרשותו כדי לסייע לקהילות ועסקים להתחבר, לשפר את איכות החיים של התושבים ולקדם את העסקים הפועלים בקהילה לצמיחה והצלחה עסקית.

"פרויקט "מה חסר לכם בשכונה" הוא מהלך נוסף של בנק הפועלים תחת היעוד של הבנק המבקש לסייע לפרטים, עסקים וקהילות לשגשג ולשפר את איכות החיים", אמר ראש החטיבה הקמעונאית והמשנה למנכ"ל הבנק, רונן שטיין, "כדי לסייע לקהילות לשגשג אנחנו צריכים קודם כל לעזור לעסקים קטנים להתמודד בזירה של הגדולים, ולשם כך אנו מבינים שיש לצייד אותם במידע עסקי שאינו תמיד נגיש להם. במהלך זה נוכל לסייע להם לפתוח את העסק בסביבה בה מתקיים פוטנציאל גבוה לכדאיות כלכלית, מאחר שתושבי הקהילה הם אלה שהצביעו על הצורך בעסק מסוג זה. בנק הפועלים רואה בפעילות לקידום איכות החיים בקהילות והעסקים הקטנים בתוכם אסטרטגיה לטווח ארוך וימשיך את פועלו גם בשנים הקרובות, עם מגוון שירותים והצעות ערך חדשות אשר יותאמו במיוחד לצרכי קהל היעד".

מסקר מקדים שערך בנק הפועלים עולה שלכל אחד (98% ממשתתפי הסקר) יש דעה בנוגע לאיזה עסק היו רוצים שייפתח בשכונה שלהם. העסק המבוקש ביותר לפי הסקר הוא מכולת / סופר (25% ציינו כי היו רוצים שזה העסק שיפתח בשכונה שלהם) ולאחריו מסעדה (18%) ומספרה (15%), כאשר קיימת שונות בהעדפות בין יישובים מסוגים שונים.

תושבי השכונות בכל רחבי הארץ יוכלו לקחת חלק בפרויקט ולהביע את דעתם, ובכך להשפיע ולתרום לשגשוגם של העסקים הקטנים.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully