וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטרו מקצצת שוב: מפטרת למעלה מ-50% מעובדיה - כ-130 איש

עינב בן יהודה

7.11.2002 / 16:11

לפני כחודשיים פיטרה החברה כ-50 עובדים; החברה מעריכה כי תרשום ברבעון הרביעי הוצאות חד פעמיות בגין מהלך זה בסך 3.2-3.6 מיליון דולר

חברת נטרו מודיעה היום על קיצוץ חד במצבת כח האדם שלה. החברה, שרק לפני כחודשיים פיטרה כ-50 מעובדיה, מקצצת למעלה מ-50% ממצבת כוח האדם שלה - כ-130 עובדים. הפיטורים יהיו במשרדי החברה בסן חוזה, קליפורניה, וברדמונד, וושינגטון.

החברה, המעסיקה כעת כ-225 עובדים, מעריכה כי הפיטורים הנוכחיים יפחיתו הוצאותיה התפעוליות בכ-45%. כמו כן מעריכה החברה, המפתחת פתרונות לתקשורת אלחוטית רחבת פס, כי תרשום ברבעון הרביעי הוצאות חד פעמיות בגין מהלך זה, בסך 3.2-3.6 מיליון דולר.

מהחברה נמסר כי מהלך זה הינו המשכם של הקיצוצים בהם החלה באוגוסט השנה, במסגרתם הודיעה על כוונתה להמשיך ולבחון אפשרויות לקיצוץ בהוצאותיה. עוד נאמר בהודעת החברה: "לאור מצב השוק הנוכחי, אנו מאמינים כי על מנת לשרת באופן הטוב ביותר את האינטרס של החברה ושל בעליה יש צורך בצמצום נוסף בהוצאות ובחינת אלטרנטיבות אסטרטגיות, לאור מצב תעשיית הטלקום".

לאחרונה דיווחה החברה על הכנסות של 3.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה, לעומת הכנסות של 5.7 מיליון דולר שרשמה ברבעון השני של 2002. החברה דיווחה על הפסד נקי של 25.6 מיליון דולר או 51 סנט למניה, לעומת הפסד של 18.5 מיליון דולר או 30 סנט למניה ברבעון המקביל בשנה הקודמת. החברה מסרה כי ההפסד הנקי ברבעון השלישי נובע בחלקו מעלויות ארגון מחדש בסך 2 מיליון דולר ומחיקות בסך 5 מיליון דולר. בקופתה של החברה יתרת מזומנים של 178 מיליון דולר, והיא נסחרת לפי שווי של 98 מיליון דולר.

בסוף אוגוסט השנה השלימה החברה הצעת רכש חלקית במסגרתה הקצתה 80.5 מיליון דולר מקופת המזומנים שלה לרכישת 23 מיליון מניות במחיר של 3.5 דולרים למניה. במסגרת צעד זה הצליחה החברה להשתיק דרישתם של חבורת משקיעים, בראשם רוברט קואטס, המחזיק בכ-2% מהחברה, לפרקה, ולהשיב להם את כספם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully