וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקס: עלייה בהפסד הנקי ל-3 מיליון דולר; שרפה 11 מיליון דולר מתחילת השנה

שירלי יום-טוב

7.11.2002 / 16:36

החברה לא מדווחת עדיין על הכנסות; הגדילה הוצאות מו"פ והוצאות בגין הרה ארגון; מפתחת את תרופת ה-KRX-101 לטיפול בסיבוכי כליות ממחלת הסוכרת



יצרנית התרופות קריקס מדווחת היום על עלייה ברמת ההפסד שלה ביחס לרבעון הקודם ולתקופה המקבילה. החברה, המפתחת את תרופת ה-KRX-101 לטיפול בסיבוכי כליות כתוצאה ממחלת הסוכרת, דיווחה על הפסד נקי של 3 מיליון דולר או 15 סנט למניה ברבעון השלישי, בהשוואה להפסד נקי של 1.3 מיליון דולר או 7 סנט למניה ברבעון מקביל. ברבעון השני הסתכם ההפסד ב-2.4 מיליון דולר או 12 סנט למניה. השורה העליונה בדו"חות החברה נותרה עדיין ריקה - ללא הכנסות.



החברה ציינה בהודעתה כי הגידול בהפסדים נובע בחלקו מגידול בהוצאות המו"פ והוצאות אדמיניסטרטיוויות הקשורות לו. בנוסף, צמח ההפסד הנקי בשל הוצאות הקשורות למהלך הרה-ארגון עליו הכריזה החברה בסיום הרבעון הקודם, במסגרתו פיטרה 28 מעובדי החברה וקיצצה בשכר העובדים שנשארו. הוצאות המו"פ של החברה הסתכמו ב-2.3 מיליון דולר לעומת 1.5 מיליון דולר ברבעון השני ו-2 מיליון דולר בתקופה המקבילה.



גורם נוסף שתרם לצמיחה בהפסד הנקי הוא הירידה בהכנסות מימון שהסתכמו ברבעון שחלף ב-69 אלף דולר בלבד לעומת 581 אלף דולר ברבעון המקביל. קריקס מציינת בהודעה כי הירידה ברמת המזומנים שלה, בשילוב שערי ריבית נמוכים משמעותית שקיבלה, הביאה לירידה חדה בסעיף זה.



בקופת החברה שוכנים 26.8 מיליון דולר במזומן וניירות ערך - ירידה של 11 מיליון דולר מסוף שנת 2001 ושל 3.4 מיליון דולר מסיום הרבעון הקודם. שווי השוק של קריקס בנאסד"ק - כ-25 מיליון דולר.



קריקס הגישה לפני כשלושה שבועות את פרוטוקול הניסויים של השלב השלישי בתרופת ה-KRX-101 ל-FDA והיא מצפה לקבל את האישור בקרוב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully