וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: סיסקו יורדת ב-5.7% בעקבות אזהרת הכנסות; ג'יי.פי מורגן ומניות הפיננסים יורדות

דפנה מאור

7.11.2002 / 17:11

ירידה בתביעות העבודה הראשונות בשבוע שעבר; יאהו נופלת ב-7.4% על רקע ירידות במניות האינטרנט



ירידות שערים נרשמות בשוק יום לאחר צעדו המפתיע של הבנק הפדרלי, שהוריד את הריבית בחצי אחוז. אזהרת רווח של סיסקו מובילה לנפילה של 5.7% במניית יצרנית ציוד האינטרנט, ומניות הבלו צ'יפ לא שואבות עידוד מאפשרות כי ייהנו מהשפעות הורדת הריבית.



בחזית המקרו: פריון העבודה עלה בשיעור חד בארה"ב ברבעון השלישי בקצב שנתי של 4%, לעומת תחזיות לעלייה של 4.2%. ב-12 החודשים האחרונים עלה פריון העבודה בארה"ב ב-5.3% - הקצב הגבוה מאז שנת 1973.



מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב בשבוע שעבר ירד ב-20 אלף ל-390 אלף. למרות זאת, נרשמה עלייה בממוצע הנע לארבעת השבועות האחרונים. הירידה בשבוע שעבר היתה חדה מהצפוי.



סיסקו , יצרנית ציוד רשתות האינטרנט הגדולה בעולם, יורדת ב-5.7% לאחר שרשמה רווח ברבעון שהסתיים ב-26 באוקטובר, אך הזהירה מנפילה בהכנסות ברבעון הנוכחי.



החברה דיווחה על רווח נקי של 618 מיליון דולר או 8 סנט למניה ברבעון הפיסקלי הראשון, לעומת הפסד של 268 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2001. על בסיס פרופורמה דיווחה החברה על רווח של מיליארד דולר או 14 סנט למניה - סנט אחד גבוה מהתחזיות. הכנסות החברה צמחו בכ-9% ל-4.8 מיליארד דולר - בהתאם לתחזיות המוקדמות.



הקמעונאית ג'יי.סי פני (סימול JCP) דיווחה על זינוק של 13.7% במכירות אוקטובר, בעקבות מזג אוויר קר, אשר עודד מכירות בגדים, והנחות אגרסיוויות. רשת בתי הכלבו העלתה את תחזית הרווח הרבעונית בעקבות השיפור המפתיע, והיא צופה לעלות על תחזית של 23 סנט למניה שהעניקו לה אנליסטים. זוהי העלאת התחזית השנייה של פני תוך שבוע. מנייתה נסחרת ללא שינוי.



גם במניות יצרניות הרכב, הנהנות הישירות מהורדת ריבית, אין מגמה חיובית. ג'נרל מוטורס ופורד נסחרות ללא שינוי.



מניות הפיננסים רושמות ירידות: ג'יי.פי מורגן צ'ייס יורדת ב-4.8%; סיטיגרופ יורדת ב-1%.



יאהו נופלת ב-7.4% על רקע ירידות במניות האינטרנט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully