וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפניקס וסהר-ציון זכו במכרז לביטוח רכבם של עובדי המדינה לשנת 2003; היקף המכרז - כ-110 מיליון שקל

אלי דניאל

7.11.2002 / 18:18

המדינה תישא בעלויות בהיקף של כ-70 מיליון שקל; משרד האוצר: " תוצאות המכרז שנערך השנה משקפות ירידה ניכרת בתעריפים - תתבטא בחיסכון למדינה בהיקף של מיליוני שקלים"



ועדת המכרזים של החשב הכללי לבחירת חברות הביטוח אשר יבטחו את רכבם של עובדי המדינה וגמלאיה לשנת 2003, הודיעה היום כי שתי חברות הביטוח - הפניקס וסהר-ציון הנמנית על קבוצת הראל השקעות , הן הזוכות במכרז במסגרתו יבוטחו כלי רכבם של כ-25 אלף עובדי המדינה וגמלאיה. תקופת ההתקשרות היא לשנה אחת, והסכם ההתקשרות ייכנס לתוקפו החל מה-1 בינואר 2003.



במשרד האוצר ציינו כי למכרז מורכב זה הוגשו השנה הצעות על ידי ארבע חברות ביטוח - הפניקס, מגדל , סהר-ציון וביטוח ישיר . במסגרת המכרז התחרו ארבע החברות על תעריפי הביטוח המקיף והחובה לגבי דגמי הרכב המצויים בשימוש בקרב עובדי המדינה. באוצר מוסיפים כי "תוצאות המכרז שנערך השנה משקפות ירידה ניכרת בתעריפים לדגמי הרכבים של רוב אוכלוסיית המבוטחים בקרב עובדי המדינה וגמלאיה, ירידה אשר תתבטא בחיסכון למדינה בהיקף של מיליוני שקלים".



בשונה משנים עברו, במכרז שהתקיים השנה הורחב בסיס בדיקת ההצעות הזוכות לכל אוכלוסיית עובדי המדינה וגמלאיה, על כל סוגי כלי הרכב הקיימים בשירות המדינה. כמו כן, המכרז האמור שיקף לראשונה את הרפורמה שנערכה בתחום ביטוח החובה והוא שם דגש על הצעות התעריפים בהתאם לרפורמה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully